Hvor mye dagsoving?

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
For en ukes tid siden sov vi til 07.30, lur ca 11-12 og fra 15-16. Nå er det opp ca 06/07 og gjerne bare 1 lur...litt mer slitsomt ja :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er på to lurer enda. Men disse våkner jo seks og gjerne før også. Så første lur er senest klokka ti. Og da må vi ha en til i to tre tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
To lurer her, fra 09 til 10 og 13-15 :) ish!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
To dupper fortsatt her.
Er morran i 6/7 tiden, så første dupp i 9 halv 10 tiden og dupp igjen i 2/3 tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Varierer litt i forhold til når han våkner og hva vi gjør på, men sover alt fra 1-3 timer på dagtid. Og de gangene han sover, går jeg som regel tur med han, så er travelt ja :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Her er det mannen som er heimr. Og det blir ikkje mye soving:( får ikkje mannen til å forstå at det er viktig!:(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Varierer litt i forhold til når han våkner og hva vi gjør på, men sover alt fra 1-3 timer på dagtid. Og de gangene han sover, går jeg som regel tur med han, så er travelt ja :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Skjønner:) turen har alltid vært redningen med lur nr 2. Men nå vil hun ikke sove der heller...jeg får bare kaste inn håndkle. 1 lur fremover :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spørs når vi er oppe. Men sover 2 lurer på dagtid

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
 
Som regel sover han en lur klokken halv ni-ni (enten mens vi går til barnehagen med storesøster eller når vi kommer hjem hvis vi kjører). Neste lur ca 11.30. Burde sove en lur ca 15 men ikke alltid han er enig...de dagene han ikke sover den luren sin legger han seg seks i stedet for sju. Sover ca 30 minutter hver gang :) sover hele natta da så skal ikke klage men kunne nok helst sett at han sov en lang lur innimellom:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skjønner:) turen har alltid vært redningen med lur nr 2. Men nå vil hun ikke sove der heller...jeg får bare kaste inn håndkle. 1 lur fremover :/


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler litt på at vi er i en mellomfase nå. Flere dager sover han kun en lur,men da er han jo stuptrøtt fra 16-17, og jeg må gjøre alle triks i boka for å holde han oppe til 1830.

De gangene han sover to ganger, derimot, får jeg han som regel ikke i seng før 20-21..

Og det er jaggu ikke så lett å få han til å sove lenger heller. Han elsker jo å sitte i vogna og kikke på tur, så han kan godt holde seg våken hele turen og han :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg føler litt på at vi er i en mellomfase nå. Flere dager sover han kun en lur,men da er han jo stuptrøtt fra 16-17, og jeg må gjøre alle triks i boka for å holde han oppe til 1830.

De gangene han sover to ganger, derimot, får jeg han som regel ikke i seng før 20-21..

Og det er jaggu ikke så lett å få han til å sove lenger heller. Han elsker jo å sitte i vogna og kikke på tur, så han kan godt holde seg våken hele turen og han :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Helt enig. Våknet 06 i dag, første blund ferdig kl 11. Holdt det gående til 18.30 :/ slitsomt for oss og henne


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp