Hvor mye brukte du?

M

Moderator Kine

Guest
Hvor mye penger brukte dere på basisutstyr til babyen? Sånt som seng, vogn, bilstol, vippestol, Stellebord etc :)
Nytt eller brukt??
 
Mye synes jeg :p
Seng - 1500
Madrass - 1000
Vogn - 11 000
Bilstol + 2 baser - 3600
Stellebord - 1500
Stellematte - 4-500

Vippestol fikk vi heldigvis

Kjöpte alt nytt da det er første og vil det skal vare til 2-3 til

Kjøpte bedsidecrib brukt da men ny madrass. 1000 for crib og 7-800 for ny madrass


+ klær, stelleutstyr, dyner og sengetøy, vognpose

Ble litt penger brukt før hun kom ja:p
 
Ikke så mye denne gang, da hun arvet d meste fra storesøster. Kjøpte bilstol med base og en trille - 5000 kr
Stellematte
Håndduker
Må kjøpe en høystol til henne da
 
1500 for bilstol og 500 kr for babynest. Fikk vogn og seng med madrass. Arvet vippestol, tripptrapp stol, babystol, dyner, sengetøy, stellebord og kjøpte brukte klær litt brukte klær 50-74 for 1000 kr . Så det ble ikke så mye. Så måtte vi ha pumpe kjøpte brukt for 100 kr.
 
Aaaalt for mye!!! Det har jeg rett og slett ikke oversikt over, men kortet gikk varmt en gang eller 10 for mye. Vi fikk heldigvis en del fra stolte besteforeldre da.
 
25 000 kanskje. Vi fikk en del og har valgt å vente med å kjøpe de tingene som ikke er helt super nødvendige. Men mellom 25 og 30 vil jeg tro :)
 
Her ble det ikke kjøpt mye nytt - det meste er fra toåringen. Det eneste vi kjøpte til babyen var bilsete, men det kjøpte vi pent brukt av venner.
 
Kjøpt nytt alt, men siden det er første barnebarn/oldebarn ble mye gitt i gave :)
Fikk vogn, bilstol, stellebord, stellematte
Arvet madrass og seng

Kjøpte dyne da :p
 
Back
Topp