Hvor mye brukte/bruker dere på..??

OdaM

Elsker forumet
.. adventskalender? Jeg skal lage en til min sønn på 2, og vil gjerne ha noen billige små pakker. Men ikke bare noe surr, hadde vært fint med noe som faktisk ikke havner nederst i lekekassa og aldri sees igjen.
Jeg er interessert i f.eks noen billige lærerike bøker eller kanskje noen tøffe guttegreier? (biler o.l.) 

Hm.. nei jeg har ikke aaaaaaaning  Driver å skriver liste nå, skal handle til helga! 

I år blir det den billigste vi har hatt.. Lego city: 149 kroner på rema1000
Pakker de bare om og henger de på kalenderen han har fra før.. :)
I fjor brukte jeg en formue på småting - som liksom skulle være så billig... men det er håpløst å finne billige småting til gutter..

Når Trym var i den alderen, kjøpte eg et stort sett med "lekemat". Var vel på nærmere 100 deler eller noe sånt, og kostet ca 150 kr. Delte dette så opp i mange småpakker, og gutten var strålende fornøyd.

Tjukkebollepus skrev:
Når Trym var i den alderen, kjøpte eg et stort sett med "lekemat". Var vel på nærmere 100 deler eller noe sånt, og kostet ca 150 kr. Delte dette så opp i mange småpakker, og gutten var strålende fornøyd.

Herlig!! Takk for tips

kjøpt en del småbiler og slikt  - åsså blir d rosinpakker i noen . og godteripose på lørdagene.

kjøper sjokkiskalender vi 

Jeg har brukt litt over 200kr + at mammaen min har kjøpt ca 10 gaver. Så er ferdig;)

Tror jeg brukte rundt 600 kr i fjor jeg.. synes det er vanskelig å finne billige ting..

skal i alle fall begynne nå snart... så kommer nok til å spørre om tips her inne;)

greit nok at man kan kjøpe spenner og strikker.. men har nok av dette.. så blir jaggu ikke lett;)

Her blir det Cars-vaskeklut (som er komprimert og går i de små eskene som vi har i kalenderen og batteridrevet telys (billig 3-pk på Claes Ohlson). Han elsker Cars og å tenne levende lys, og skal få en "trygg" variant til å ha på rommet sitt.
Ellers er det kinobillett en dag, og lapper om feks maleverksted, tur i skogen en stjerneklar kveld for å se etter nordlyset mm.
Bruker maks 300,- (inkl kinobillett til den voksne som følger med).

sing sang julekort!!!! er pakke me 24 stk:)
ellers mye på ebay:)

Jeg kjøpte ett duplosett med dyrehage til 7-800kr og delte opp i 24 gaver

finnes noen billige små lekebiler, sprettball, vaskeklut som løses opp i vann med fint motiv, badekuler/konfetti, noen få sjokolader, små plastfigurer av dyr eller disneyfiguerer, trappetroll, boxer/sokker med fint motiv på, liten lommelykt, refleks, kjøleskapmagneter... ta deg en tur innom nille, bokhandler og lekebutikker så er det ganske mye småting...

til 3-åringen her tenkte jeg å kjøpe et størresett m cars dupl og dele opp over flere dager. (koster jo noen hundrelapper da, men vet han kommer til å leke masse m det), evt et tog sett og dele opp....ellers blir det litt aktiviteter (bake pepperkaker, ut på tur, kosekveld m kakao etc), og lørdagsgodte havner i kalederen på lørdager.

IsThaBeth skrev:
Ingenting!

cars biler å tøfferud tog
koste jo ein del i norge men ebay e ein fin ting :p

Kjøpte alle gavene i går, kom på 299,-  100 deler, så blir litt skinner og litt hus/folk/tog/biler/skilt i hver pakke. I bhg har hun visst vert veldig glad i tog i det siste, så tror dette blir midt i blinken.

Så de solgte 10 småbøker - typen: Mitt første bibliotek, i hard papp for 99kr på posten.

Ellers har jeg kjøpt 20 lekebiler for 112kr på ebay, og små ting - slim på boks, bøybare figurer, blinke- baller osv.

Back
Topp