Hvor mye bruker dere på julegaver til barna?

Spørs litt, viktigste er at det er noe han ønsker seg:) Og det er ikke alltid dyrt:)

Har ingen maks sum, men prøver ikke overdrive. Maks 1500kr tenker jeg.

Ingen makssum her heller. Ligger vel mellom 1000-2000 :)

Det har jeg i grunnen ikke tenkt så mye på. Maks 2000 gjerne, men da skal det være noe helt spesielt. Storegullet har f.eks fått litt ekstra når mesteparten av gaven har bestått av penger inn på fondet sitt. Synes generelt det er vanskelig å finne noe å kjøpe i tillegg til at resten av familien gir så mye.

Bruker et sted mellom 1000 og 2000. Men prøver å holde det til et fornuftig nivå.

Ca 1000 :-)

Handler ut i fra økonomi, og behov.

Barnet vårt vet ikke verdien av penger, så handler heller det hun trenger/ønsker seg. Handler ikke ekstra for å nå en viss sum liksom :p

I fjor fikk hun en Brio lekekomfyr til 279kr, strålende fornøyd :)

I år får hun ei svær eske Duplo. Den kosta drøye 500kr, men synes det holder i massevis.

Vi har ikke råd til mere. Men det spiller ingen rolle heller, så lenge vi har råd til en gave er alle fornøyd.

Blir første jul med barn, men vi har allerede brukt voldsomt mye penger på julegaver til han. :) Kommer nok til å bli mer også, kjenner jeg meg selv rett. Det er jo bare så mye fint, så veldig vanskelig å begrense seg, han får noe nytt hele tiden.

Vi har alltid overdrevet med julegaver til barna og kjøpt leker som så vidt blir brukt, så i år skal vi begrense det og prøve å holde det under 1000kr per barn :)

Ingen max sum men tenker max 1000 kr. Hun får sannsynlig legofriends stor båt og 2 pysjer å noe småtteri :)

Back
Topp