Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Variérer utfra ønskene deres, men har blitt ca 1000,- de siste årene. Barna er 6,5 og 7,5 i år. Lillebror blir født i november, og kommer ikke til å kjøpe noe til han i år
Vi har ingen fast sum. Da hun fylte 3 år, kostet gaven 1400 kr, i fjor kostet den 499. I år vet jeg hun ønsker veldig at hun og jeg skal dra på spa og ha jentedag. Og da koster det jo fort en 1000 kr. Iallefall.
Minsten får traktor av oss og den får han nå. Klarer ikke bestemme meg for hvilken og ser prisene er mellom 799 og 2200 kr.
Vi kommer nok til å se utifra hva han trenger og ønsker seg og ikke pris. Han er bare 15 måneder nå. Tenker nok vi kommer til å ligge på rundt 1000 også ser vi det an
Kjøpte ikke noe til ham i fjor. Han var 6 mnd og fikk mer enn nok gaver. Vi kjøper jo alt han trenger og mer til resten av året uansett. Litt usikker på om vi kommer til å kjøpe noe i år og. Kommer heller til å legge mer i det når han skjønner konseptet.
I år blir det veldig mye mer enn vi pleier, fordi far i huset klarte å ødelegge ipaden til snuppa, Hun har voktet over den som en hauk, men han klarte i et nanosekund å sette seg på den, så den må erstattes. Også hadde vi allerede kjøpt et veldig dyrt kostyme til henne som hun skal få til jul. Så da blir det langt mer enn det pleier å være..
Kommer helt an på. Nå er største bare to og et halvt og minste tre måneder, så de ønsker seg jo ikke noe enda. Har dårlig råd i år, så utnytter at det ikke er så farlig enda og kjøper litt leker til største og bare en rangle eller noe til minste (fra storesøster).
Ikke feiret jul her enda med mini og han er litt for liten til å komme med egne ønsker ennå men ser for meg alt fra 300 til 1500. Kommer an på hva vi synes han trenger og kan være kjekt for han å ønske seg. Blir 1 år på nyttårsaften
Vi har kr 1.000,- som er retningslinje til alle barna uavhengig av alder, men er det for eksempel noe de trenger og har lyst på som koster mye mer vil det få det.
Og finner vi den perfekte gaven til kr 200,- blir den gitt
Bruker altfor mye
Jeg handler noe jeg synes kanskje er fint, som billetter til ett show eller noe sånt. Så tenker jeg etterpå at det blir kanskje ikke så morsomt fordi det er så langt frem i tid, så da handler jeg noen leker i tillegg., i fjor handlet vi for over 2500 til dem!
Kommer helt an på hva det er. Alt fra 300-2000. Noen ganger trenger de ting som vi måtte kjøpt uansett, andre ting trenger de ikke noe og vi kjøper småleker de blir glade for men som er billige.
Kommer helt an på hva hun ønsker seg. I fjor fikk hun for 700 kr. Men hun får jo faktisk pakkekalender og, går alltid noen hundrelapper der. Men selve julegaven pleier å koste mellom 500-2500. Normalt rundt 1000. Hun er 8.5.