Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mye brød spiser de små når de spiser skive til måltidet?
Her spiser han 1/2 skive uten skorpe så vil han ikke ha mer. Syns det virker så lite, så har gitt grøt til "dessert". Men hvor mye bør de ha før de er mette?
Her spiser hun en hel skive med skorpe. Er det veldig hard eller seig skorpe skjærer vi den bort..
Men hun holder seg god og mett lenge av en skive Hadde hun fått mer, hadde hun helt sikkert spist mere også, da hun elsker allslags mat, å stapper innpå...
Alt fra 1/2 til 2 skiver til lunsj. Veldig avhengig av hvor mye og når hun spiste til frokost, når hun spiser lunsj, når hun sover, hvor mye mme hun drikker og blablabla.. Men i snitt rundt 1 skive. Skjærer enda bort skorpene, men hun knasker litt på dem når hun har spist brødet
Her spiser hun ingen faste måltider med brød. Hun får litt når jeg spiser og synes det er super godt!. Grunnen til det er at jeg er litt skeptisk til å bare gi et grøtmåltid. Eldste jenta utviklet alvorlig jernmangel da jeg gikk ned fra 2 til 1 grøtmåltid. Måtte da gjenninnføre 2 grøtmåltid til hun var 20 måneder. Hun gikk også på flytende jern en periode.