Hvor mye brød spiser din familie i uka??

ORIGINAL: *Maik1*

Her kjøper vi barnehagebrødet i butikken. Ferdig oppskjært og utrulig godt brød[:)]

Går sikkert 2-3 brød i uka. Selv er jeg ikke så ivrig på brød, men spiser sikker to-3 brødskiver om dagen i snitt......kanskje jeg spiser mye brød alikavell??[8|]

Dåkk spis jo så og sei ikke brød! Men da får emma maten i bhg?

Her går det ca 4-5 brød i uka. Endel brød vil jeg tørre og påstå, til 3 stykker [:)]

Jeg er kjempeglad i brødmat, så jeg MÅ ha brød både til frokost og lunsj.

Emma får et brødmåltid hjemme til frokost + at hun får brødmat i nistepakke 3 ganger i uka - og alternativ nistepakke 3 ganger i uka [:)] 

Her går det max 3 brød i uka. Men da får mini alle måltider i barnehagen. Så bare vi som spiser frokost hjemme. Og både jeg og sambo får mat på jobb.

Jeg elsker brød, men er stort sett bare meg som spiser det!
sliter med å få i lillegutt brød i bhg spesielt.. vil helst ha rundstykker!

mannen spiser lite brød her hjemme, det går mye i frokostblanding.

her er det kun et måltid i uka som bhg står for.

så jeg skal starte å bake rundstykker jeg da!
for da spiser han! litt mer jobb enn brød,
men hva gjør man ikke for de små!

ca 0,5- 1 brød om dagen.. Vi kjøper de brødene som heter Fjellbrød..jeg er ikke glad i brød selv,men ungene spiser en del ( Ca 2-3 skiver hver pr måltid)

Har en plan om å begynne å bake brød, men ...

ungene har ikke med niste i bhg,med mindre jeg begynner tidlig på jobb og de må ha med frokost.

1-2...skjærer opp og fryser ned. Nesten bare til matpakka til tulla(hun får ingen måltider i bhg, sender med alt). Jeg er ikke så glad i brød og spiser knekkebrød, mannen spiser nesten ikke brød heller...

Det går vel stort sett et brød om dagen ja.... Eller i helgen har vi nok et brød både lørdag og søndag. Men går jo mye til nistemat i hverdagen.....

Back
Topp