Hvor mye bidrar din partner?

I begynnelsen hadde han en tendens til å komme hjem fra arbeid, tilbringe kanskje 2 timer med oss inkludert middag eller mens hun sov, også bruke resten av dagen på pc. Jeg sa ingenting fordi jeg ikke ville at det skulle føles som en plikt å tilbringe tid med oss, men en dag kom han en halvtime før leggetid og spurte om jeg trengte avlastning, og da sa jeg i fra at han ikke fikk lov å ta henne i en halvtime på 24 timer også føle at "kvota" var oppfylt, og at han oppførte seg mer som en barnevakt enn en far. Jeg sa også at jeg hadde lagt merke til at han brukte feks 5 timer på pc en dag og bare 3 timer med dattera, og om han var klar over det. Det var han visst ikke, så etter det ble det mye bedring. Hun roer seg kun i bæresele, men det spiller ingen rolle om det er meg eller han som har den på, så nå vil jeg han er veldig engasjert og involvert. Tror bare ikke han skjønte at jeg er "på jobb" 24 timer i døgnet, mens han bare er på 8 timer, og at man blir utrolig sliten av å ha ansvaret hele døgnet[emoji53]
 
Back
Topp