Hvor mye bevegelse

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
er det i magen hos dere?
Synes periodene med stillhet blir lengre og flere. Men det er vel kanskje vanlig på slutten? Var på ul på fredag og alt bra. Men synes hun sover mye og lenge av gangen. Håper det fortsetter når hun kommer ut :)

Er sånn her også, men hvis jeg kjenner veldig godt etter så er han aktiv innimellom, men ikke på langt nær sånn som det har vært. Var jo på kontroll på sykehuset fredag, men sånn ctg(?) måling, og alt var bra... Dem lader nok opp får vi tru ;-)

Her er baby fremdeles veldig aktiv med bena. Spesielt om natten. Merker at det er mindre aktivitet enn før, men fremdeles full rulle i magen til tider.

Aldri full rulle her, men syns generelt han har virket som en rolig baby hele veien... Kjenner han beveger seg innimellom, men ikke så mye spark og slikt lengre.

Er ikke mer full rulle her mer rolige bevegelser på ho her nu :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her har mini roet seg betraktelig.. Eller, det er fremdeles mye bevegelser, men de er anderledes på en måte :p
Kjenner de ikke like kraftig som før, men de er der :)

Er litt opp og ned her. Noen dager er hun helt turbo, andre dager rolig.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Veldig opp og ned… Har nettopp vært to dager der det har vært veldig lite, i går var lille gutt turbo igjen.. Hittil i dag har det vært rolig…

Veldig opp og ned her og. Men føler ikke at hun har blitt noe roligere... Men varierer litt fra dag til dag

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her er lillejenta helt turbo. Har gode perioder der hun sover, men når hun er våken skal hun absolutt sparke og gni seg rundt der inne. Når mannen min prater med henne, prøver hun å sparke han. Hun følger stemmen hans å sparker. Når hun har styra lenge nok, å jeg kan telle nye blåmerker på magen min bruker jeg å sette babycallen min til magen. Den spiller musikk. Så spiller jeg musikk får henne mens jeg synger. Da roer hun seg ned litt etter litt.

Her varierer det, men opplever lillegutt som mer rolig nå. Er 37+0 i dag. Kjenner jeg blir litt urolig av at han er roligere :p men er vel vanlig mot slutten. Men når han først beveger på seg så kjennes det godt! Også hikker han godt noen ganger om dagen. Går jevnlig til kontroll og vekstestimering ved ul. Ul på tirsdag viste at alt var i skjønneste orden :)
Hvor langt er dere på vei?

Det er veldig få kraftige spark nesten ingen igjen. Strtsett rolige bevegelser som om hun streker seg eller snur men ikke sparker, sykler osv Har termin om en uke :)

Noen dager er mer aktive en andre.. Men kommer nok an på søvnmønsteret og om jeg er opptatt når han er våken:D

Kjent liv helt siden uke 15. Førstefødende. Hørte ikke hjerteslagene i uke 20 fordi han var for aktiv! hehe. Men kjente det sist gang, hos jordmor. Rundt 150-160. Jo mer variasjon, desto bedre sa hun! Han er aktiv så og si hver time. Virker som det kommer an på hvordan jeg sitter noen ganger, mulig det er litt trangt når jeg sitter foroverbøyd :) Noen ganger sparker han så hard at det nesten gjør vondt, og jeg er bare 6 måneder på vei. Så skal bli spennende å se hvor mye bevegelse det blir framover, om han roer seg eller blir mer aktiv :P

Oppdatering! Uke 35 nå, og det har ikke blitt mindre bevegelser!! Han hikker mye oftere og strekker seg veldig ofte. Gjør ofte vondt i ribbeina. ;)

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Back
Topp