Hvor mye betaler dere i strøm?

Roxanne

Elsker forumet
Vet ikke om jeg har valgt et dårlig selskap. Hva er normalt i måneden for en treroms på 65 kvm i de varmere månedene?

Vet egentlig ikke. For har bare sånn at di trekker 500 kr i mnd, så avregner de på slutten av året.

Betaler strøm annenhver måned mener jeg. Betaler alt mellom 400-1000 inkludert nettleie (betaler ikke for varmtvann, vaskemaskin og sånn). Har Fjordkraft. 

jeg har like stor leilighet som deg og bet mellom 600-1000kr mnd ca inkl nettleie (jeg velger å betale strømmen en mnd og nettleien neste mnd, og de to utgjør ca det samme) Har Norges energi Jeg betaler for alt, lys, varme, vaskemaskinbruk osv.

jeg får vel strøm annenhver mnd.. oppvarming er inkl så er bare selve strømmen. og inkl nettleia ligger den på 2000-2500 ca.. har 69 kvm en 3roms

Steike, det er hårda bud! Men da ser det ut til at jeg har det normalt likevel. Fikk regning på 700 nå for 2 mnd, men det er utenom nettleie tror jeg, aner ikke hva den er på.

Avhengig av hvor energieffektiv varmeovnene i huset/leiligheten er og hvor godt isolert det er så kan det variere MYE!!

Sjekk priser her: http://www.konkurransetilsynet.no/no/kraftpriser/sjekk-kraftpriser/

Bare husk at nye og små firmaer ofte har kjempebillig strøm i starten for å lokke til seg kunder, og så setter de opp prisene senere, så følg med på regningene og bytt igjen hvis det begynner å bli dyrere enn vanlig prisoppgang.

ORIGINAL: Hyssamaia!

jeg får vel strøm annenhver mnd.. oppvarming er inkl så er bare selve strømmen. og inkl nettleia ligger den på 2000-2500 ca.. har 69 kvm en 3roms

Oi, det var MYE!! Får akkurat like stor leilighet om litt jeg..håper virkelig ikke jeg må betale så mye! Det er ikke inkl oppvarming der tror jeg. Vannbåren varme da, hvis det har noe å si...[8|]

Ca. 2000 kr i kvartalet vår/sommar. 3000-4000 kr i kvartalet på vinterstid.
Bur i eit hus på 120 kvd, fordelt på to etasjar [:)]

Strømmen koster ca 200 kr pr mnd.

Fikk regning på nettleie fra 17. juni til nå, den var på 560 kr.

Jeg har 55 kvm stor leilighet. Flytta inn i mars, har ennå ikke brukt varmeovner. Leiligheten er utrolig godt isolert..

Jeg bor i 3 roms på ca 48 kvm, har betalt ca mellom 600-800 for to mnd (flytta inn 1 juni). Det er inkludert nettleie og alt det der rare[8D]
Har ikke hatt varme på, og knapt lys... Så er spendt på vintertia...[8|]

i sommer har det kun vært  ca 300kr pr. mnd. mens om vinteren er det 700-900.. har vannborenvarme da

Er nettopp flyttet inn i 75 kvm leilighet, har regnet ut strømregning på nett. Og for juli/august kommer regningen på 700 kr ca.
Har vannbåren varme inkludert i leien.

Betaler kvartalsvis og ser at de siste to gangene jeg har betalt så har det vært 300-400 i strøm og ca 1500 i nettleie, så ca 2000,- tot i kvartalet da...
Bor på ca 65kvm, jeg også

Back
Topp