Hvor mye betaler dere i livs og uføreforsikring?

Trultemor87

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Ja, hvor mye betaler dere i mnd? Fikk tilbud fra forsikringsselskapet i går og syns i grunn det var dyrt, men aner ikke hva prisene ligger på da...

Jeg betaler 1640 pr år i livsforsikring hos Gjensidige, men jeg har rabatter gjennom YS.
De ville ikke uføreforsikre meg pga tidligere helseplager.

Fikk tilbud fra Gjensidige på livsforsikring, men selv med YS rabatter ble det altfor dyrt! Fikk ikkje uføreforsikring pga. kronisk sjukdom. Sa opp etter noen mnd. og leter nå etter bedre tilbud hos andre aktører :)

142 per mnd for livsforsikring gjennom LO Favør. Forsikret for summen av verdien på huslånet. Uføreforsikring får jeg ikke pga kronisk sykdom, men uføreforsikring pleier å være dyrt.

Personforsikringer varierer veldig pga alder og inntekt (med tanke på uføredekning)
Jeg har gjennom gjensidige og avtale med ys forbundet. Aaner ikke hva jeg betaler pr mnd.
Jeg har også dekning for uføre.

Han betaler ca 550, jeg 450. Jeg får ikke uføre dekning siden jeg er disponert til å bli det..

Ser at det ikke er så galt. 550 kr i mnd skulle de ha for livs og uføreforsikring. Får høre om vi kan få noe rabatter etterhvert som alle forsikringene kommer i orden. Takk for svar :-)

Har Livkonto/dødsfallskapital i Storebrand som jeg betaler 7.000 kr/år. Har forhøyet pris grunnet sykdom hos meg, med andre ord risikotillegg. Uføreforsikring har jeg ikke da jeg allerede er ufør ;). Har i tillegg ulykkesforsikring som koster rundt 500 kr/år, slik at jeg er best mulig dekket om noe skulle skje. Gjeldsforskring trenger jeg ikke da jeg har nedbetalt nesten hele boliglånet mitt. Gutten min er dermed godt sikret om uhellet skulle være ute med meg.

Tror jeg og sambo betaler rundt 700/mnd for begge :-)

Betaler 50 kr i måneden for livsforsikring på 500.000. Kjæresten betaler 75 kr for samme summen :)

Back
Topp