Hvor mye betaler dere i forsikringer?

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
R

RockStarBaby

Guest
Hvor mye betaler dere på forsikringer på hus?

Tok en beregning på Gjensidige med husforsikring og 500 000 i innbo på vår enebolig og fikk opp 3000,- siden vi får rabatt for at vi har flere forsikringer der. Er det sånn ca. det det ligger på? Synes det var billig jeg.
Tenker bare at på bilen så betaler vi jo i år 7000 i forsikring, stor forskjell da egentlig.

Det blir kanskje mer om man øker innbosummen, lønner det seg å ha høyere en 500 000 når man har kjøpt hus?

ORIGINAL: EmaLuna

Det blir kanskje mer om man øker innbosummen, lønner det seg å ha høyere en 500 000 når man har kjøpt hus?

ja det lønnner seg, jeg vil si det er altfor lite. vi bor i leilighet 67 kvm. og har på 750.000 liksom! vi ble anbefalt å ha det.

tror det er på 11000,- kr. i året.
Da er det

hus
bil
gjeldsforsikring
barne og ungdoms forsikring på barna
reiseforsikring

mer også, husker ikke. betaler sikkert smør på flesk vil jeg tro.

Betaler 1300kr måneden vi.[8|]

Ja, det er vel mange ting som spiller inn i prisen sikkert. Vi har jo ikke barn enda og huset er på 135 kvm så det er kanskje ikke så verst, men vi må sikkert øke innbosummen da!

Vi betaler ca 12000 i året på hus, 2 biler(ene med full kasko andre bare ansvar), livs og ulykkesforsikring på meg og sambo, forsikring på begge ungene og reise. Tror det var alt... [8|] Innbo har vi gjennom der vi er organisert.

Back
Topp