Hvor mye betaler dere for å klippe håret hos frisøren?

Babyx7

Forumet er livet
Syntest det er så dyrt mange plasser.

Og hvor ofte klipper dere håret?

sist var jeg på majas dropin på sørandssenteret... betalte 360 kroner for å gå ut derfra 20 cm kortere, men klin lik frisyre...[8|]

jeg klipper meg selv så det er gratis..[;)]

ORIGINAL: Dollface

sist var jeg på majas dropin på sørandssenteret... betalte 360 kroner for å gå ut derfra 20 cm kortere, men klin lik frisyre...[8|]

koster kanskje så mye andre plasser også, men syntest det er ganske dyrt jeg da bare for å klippe håret litt liksom. Skal jo bare klippe det litt, ikke lage en helt ny frisyre liksom [:)] 

ORIGINAL: nina

ORIGINAL: Dollface

koster kanskje så mye andre plasser også, men syntest det er ganske dyrt jeg da bare for å klippe håret litt liksom. Skal jo bare klippe det litt, ikke lage en helt ny frisyre liksom [:)] 

jeg syns også det var dyrt - spesielt siden jeg ikke ble fornøyd... hadde jeg blitt fornøyd så hadde jeg gladelig betalt mere...

ORIGINAL: alene med ovis

hvordan klarer du det egentlig? Klippet meg selv engang jeg oxo, men da hadde jeg vare 2 cm igjen [:)]

klipper meg selv jeg...

ORIGINAL: nina

ORIGINAL: alene med ovis

hvordan klarer du det egentlig? Klippet meg selv engang jeg oxo, men da hadde jeg vare 2 cm igjen [:)]

er utdannet frisør og er vant til å jobbe med speil....

Vanlig klipp hos frisør her, koster ca 350kr. Jeg pleier som regel å klippe meg hos ei i familien som er frisør, ho gjør det egentlig gratis, men ho pleier å få litt allikevel. f.eks 200kr for både mannen min og meg[:)]

ORIGINAL: _WannabeTari_

jeg betalte 720 for klipp og sånn varmebeskyttene spray igår... holdt på å svime av... synes det var dyrt.

Jeg betaler 350, og da klipper hun mye. [:)]

prisen går ikke på hvor mye man klipper, det har som oftest fast pris.. eller så går det på ny frisyre....

Svigerinna mi klipper meg. Klipper meg bare to ganger i året jeg. Passer på å være nyklipt til 17 mai og til jul [8D]

Venninna mi klipper meg...

Ryker fort en tusen lapp.......[:-][:-][:-]

Tør nesten ikke si hva jeg betaler...

Betaler 690,- for vask og klipp og styling. På Adam og Eva..

Har gått hos samme frisør siden hun var lærling og kostet 200,- , og jeg har ALLTID vært fornøyd (men hun flytter til Tr.heim nå [:(][:(][:(][:(])

Skal bytte til en annen frisør i samme salong og da tror jeg det blir litt rimeligere enn så lenge.

Klipper meg hver 3. måned ca.

er altfor dyrt.....jeg går til en jeg gikk i frisørklasse med så betaler 250,men visst ikke jeg går til henne betaler jeg nesten 500 kr....

Jeg ber om og få en lærling! De kan jo klippe de også og er kjempeflink. Så betaler 200. Eller så går jeg til venninen min og betaler 150 ca..

Betaler 260,- for klipp, styling og føning. Går dit hver 2. mnd.

Back
Topp