S salteufo Forelsket i forumet 3 Jan 2010 #5 ORIGINAL: KariKanin vi betaler 250 kroner dagen:) for hvor mange timer?
W Windy Forumet er livet 3 Jan 2010 #6 åååhhh.... nå fik jeg innmari lyst på Salte UFo!! HVOR er de sukkertøyene blitt av?? Jeg jobbet som dagmamma, i perioden 94-97. Jeg fikk 2500 kr mnd for to barn..
åååhhh.... nå fik jeg innmari lyst på Salte UFo!! HVOR er de sukkertøyene blitt av?? Jeg jobbet som dagmamma, i perioden 94-97. Jeg fikk 2500 kr mnd for to barn..
S salteufo Forelsket i forumet 3 Jan 2010 #7 ORIGINAL: Windy åååhhh.... nå fik jeg innmari lyst på Salte UFo!! HVOR er de sukkertøyene blitt av?? Jeg jobbet som dagmamma, i perioden 94-97. Jeg fikk 2500 kr mnd for to barn.. ute av markedet for leenge siden[&o] men håper håper de kommer tilbake snart[;)]
ORIGINAL: Windy åååhhh.... nå fik jeg innmari lyst på Salte UFo!! HVOR er de sukkertøyene blitt av?? Jeg jobbet som dagmamma, i perioden 94-97. Jeg fikk 2500 kr mnd for to barn.. ute av markedet for leenge siden[&o] men håper håper de kommer tilbake snart[;)]