Hvor mye av hva??

dollygirl

Glad i forumet
sitter og legger klær i skuffen, men hvor mye skal man ha av hvert plagg i str 50 og 56???? jeg har 3-4 bodyer, 4-5 bukser , 1 strømpebukse, sokker , 2-3 sparkebukser... litt flaut og spørre om når man har en gutt på 2 år fra før men seriøst, jeg husker ikke en skit hehehe !! Føler at det blir litt lite med klær, strømpebukser åå jeg ha flere av..

Jeg er førstegangs, så jeg skal ikke fortelle hvor mye man skal ha av vært et plagg, men jeg har kanskje 6 hele plagg i str 50, og resten av hele stellekommoden Har vi bare 56, å det er ikke bare pittelitt heller!:-P men jeg har en lillesøster som blir 1år nå i oktober og ei lita tantejente som blir 2år dagen etter lillesøster, så så og si absolutt alt er arvet, bortsett fra noe jeg bare måtte handle selv :-D oppe på loftet har vi resten av klærne i str som er fra 56 og videre :-)

ja 6 plagg av hvert er ikke for mye kanskje, må nok ha såpass .. så blir nok en shoppings på meg snart

Jeg aner virkelig ikke.. Har sikkert alt for mye. Har en malm kommode, og har fylt opp en skuffe med hver av størrelsene 50-56-62. 

Jeg har akkurat kikket over kles-beholdningen. Det er stor forskjell på hvordan de ulike merkene er i størrelsen, så jeg tipper vi bruker 50-62 i starten.Ulltøyet fra Joha er for eksempel veldig lite i forhold til ullet fra janus og polaropyret.
Ser at vi har 9 bodyer, 4 bukser/sparkebukser, 3 strømpebukser og 3 pysjamaser i str 50+56. I neste strørrelse har vi mye mer :-). 

Ellers har vi fått mye nydelig strikketøy. Vi har syv babytepper og har fått tre nye hentesett i str nyfødt (+ at vi har fire sett etter søstrene).

Back
Topp