Hvor mye av hva har dere i str. 50?

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Husker vi faktisk brukte 50 en stund med jentungen, ihvertfall lengre enn vi ble forespeilet. Noen er jo ute av 50 för de blir födt omtrent, men om det blir ks her og denne gutten faktisk er i nedre sjikt som det ser ut som nå, får vi vel bruk for det.. Jentungen var å raska ut alle lillebrors klär av kleskapet, så da fikk jeg endelig fingeren ut for å sortere störrelser (hvor kommer alle disse gutteklära fra??:P): Hadde lite i 50, men myyye i 56 og 62:

50:
Langermet body: 13
Kortermet body: 1
Bukse:5
Pysj: 6

56:
Langermet body: 19
Kortermet body: 10
Genser: 3
Bukse: 4
Pysj: 5
Ullundertöy: 2
Onepiece: 1

62:
Langermet body: 7
Kort: 7
Genser: 4
Bukse: 13
Pysj: 9
Onepiece: 1
Ull: 1

Pysjene i str 50 er slitne, så kunne tenkt meg å få kjöpt 2 til, samme med buksene. Ellers föler jeg vi er godt kledd til 3 mndr +. Har endel i 68 og 74 også. Mangler litt garnityr som strömpebukser og sokker bare- har endel men störrelsene er så himla rare.

Såeh, totalt sett begynner jeg å bli ferdig med alt, hva skal jeg da finne på??:P

Har fått så sykt mye brukt, så tror jeg har mer enn jeg får bruk for i de minste størrelsene hvertfall!

Har ikke telt å mye jeg har av vært. Men rimlig sikker på at jeg har så jeg klarer meg og litt til ;)

Har ikke så veldig mye klær til baby faktisk.
Blir nok litt shopping og gaveønsker når vi vet hva som kommer ut :)

Har kanskje 2 body, 2 bukser, 8 (?!) strømpebukser og 5 pysjer i 50 (strømpebukser og pysjer er 50/56). Babyen vår er stor for eg har s.diabetes så tørr ikkje kjøpe så mykje i 50, får heller sende pappaen på handel etter fødsel om det skulle bli nødvendig :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Hm 2-3 body kanskje og 2 bukser .. Svært lite, har ikke så mye 56 heller, håper å få litt å får heller vente å se hva str baby bruker åsså har mamma sagt hun kan dra på shopping for meg etter fødsel:)

Lagde jo en liste her et sted, men husker faktisk ikke :p

Har ingenting i str50. Storebror var stor, 53 cm lang, og da synes jeg det er bedre at det er litt for stort enn litt for smått :)

Ingenting i str 50 så satser på å brette det til hvis ikke er jeg sikker min kjære eller nybakte besteforeldre gledelig går og shopper om det blir nødvendig;)

Har ikke noe i str 50, regner med at lillegutt er lang da både meg og pappaen var lange ved fødsel :) Får heller bare brette opp på armer og bein. Hvis det kommer ut en liten gutt som trenger str 50, så blir det vel en snartur på shopping for pappaen eller min mor :)

Hehe, jah, snuppa var jo 50 lang ved fødsel allerede 4 uker før termin, men hun var ganske slank lenge også, så 56 ble skikkelig sirkustelt rundt den lille kroppen

Har ikke så mye smått egentlig. Har mest fra 68 og opp ser jeg på det jeg har henta fra loftet i dag.

Har 2 bodyer og 2 bukser, pluss 1 pysj og 1 bukse og body i blått etter guttungen. Han var stor, 53 cm lang, men fikk brukt 50 i noen uker så har handla noen sett for å ha med på sjukehuset. Men tar utgangspunkt i at vi kommer til å bruke mest 56.

1 body, 1 pysj, 4 bukser, 1 strømpebukse, 1 kosedress, 1 tykk bomullsgenser, 1 strikket ullbukse og tilhørende lugger, 2 strikket (hente)sett i ull, genser+lue+labber strikket, mange par sokker og luer. 2 par votter. Det er det vi har i nøytralt, har litt mer hvis det viser seg å være jente :-) Skal kjøpe noen bodyer, strømpebukser og pysjer til. Ellers regner jeg med vi får en del, har ønsket klær i str 50-56, og gjerne ull.

Etter å ha gått igjennom alt etter storebror og alt som er kjøpt denne gangen fant jeg ut at alt jeg hadde lite av i 50 og 56 var strømpebukser, sokker og pysjamaser. Så nå er det kjøpt inn, og ALT av klær i de minste størrelsene er klart :)

5 bodyer
1 bamse dress
1 ulldress
Noen bukser, strømpebukser og pysjamaser. gidder ikke telle :p

Ca

20 bodyer 50-56

2 bommuls bukser med fot

3 stømpebusker

3 sparke dresser

2 gode luer

1 tykk dress

3 ull sett

1 ull dress

5 små bommuls luer

9 flanell gulpe/koseklut

Så har nok klær så det holder, har masse i 60-68 også. Så om han er stor eller vokser fort i starten går det helt fint :)

Back
Topp