Hvor mye ammer dere nå?

Satinsky

Prinsemamma
De av dere som fortsatt ammer, hvor ofte ammer dere? Her er det for tiden bare tre ganger i døgnet, samt en flaske utpumpet melk på dagen når jeg er på jobb. Heldigvis hadde han begynt å amme mindre før jeg startet på jobb, så det ble ingen kjempeovergang.

Ammer før alle måltider fortsatt. Så det er fire ganger hvertfall. Også ammes hun sånn i 6 tiden om morgenen og i 23 tiden om kvelden.. men noen ganger mer også.. så minst 6 ganger i døgnet.. Nå begynner ikke jeg i jobb igjen før i slutten av juni, så regner med å trappe ned litt før den tid da :) Koser meg sånn med ammingen enda, så gruer meg egentlig til å trappe ned :)

Ca seks ganger i døgnet? Noen dager mer, noen dager mindre, begynner ikke å jobbe før i august, så kan koseamme en stund til ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Ammer 3 ganger i døgnet. Har nettopp trappet ned til det og skal vel ned i 2 før jeg begynner i jobb 16. Juni. Men tenker å amme morgen og kveld så lenge hun ønsker:) synest hun spiser bedre med fast føde etter vi trappet ned:)

Sent from my iPhone using BV Forum

3 - 4 ganger, flere om jeg ikke er på jobb. Hehe :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

4 ganger ca.. på et døgn.
Har lurt litt på om det er mye lite, om han trenger mer fast føde osv.. synes det er vanskelig vite.

Back
Topp