Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De av dere som fortsatt ammer, hvor ofte ammer dere? Her er det for tiden bare tre ganger i døgnet, samt en flaske utpumpet melk på dagen når jeg er på jobb. Heldigvis hadde han begynt å amme mindre før jeg startet på jobb, så det ble ingen kjempeovergang.
Ammer før alle måltider fortsatt. Så det er fire ganger hvertfall. Også ammes hun sånn i 6 tiden om morgenen og i 23 tiden om kvelden.. men noen ganger mer også.. så minst 6 ganger i døgnet.. Nå begynner ikke jeg i jobb igjen før i slutten av juni, så regner med å trappe ned litt før den tid da Koser meg sånn med ammingen enda, så gruer meg egentlig til å trappe ned
Ammer 3 ganger i døgnet. Har nettopp trappet ned til det og skal vel ned i 2 før jeg begynner i jobb 16. Juni. Men tenker å amme morgen og kveld så lenge hun ønsker synest hun spiser bedre med fast føde etter vi trappet ned