Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde reagert om han/henne måtte ta 1-2 øl hver dag. Når det er noe du må, da begynner deg å skurre.Hvor mye alkohol skal et familiemedlem drikke før man kan begynne å reagere?
1-2 sixpack hver helg?
1-2 øl/vin hver kveld?
Hvor mye er for mye?
Ja, det var det.1-2 sixpack hver helg kan være helt ok, men det spørs jo litt hvor viktig det er. Er detkrise om man IKKE får det en helg så har man kanskje et problem. Et glass daglig er o utgangspunktet heller ikke noe jeg ser på som et problem, men det spørs jo hvor stort det ene glasset er, eller hvor ofte det ene glasset blir til to-tre og fire, eller om det går greit med noen dager uten av og til?
Syns det er veldig vanskelig selv, har en i familien som jeg er bekymret for, som drikker mer enn hun tør innrømme. Men hva gjør man??
En øl er på en måte ikke noe "verre" enn et glass brus syns jeg, man blir ikke beruset liksom. Problemet er vel om man drikker såpass at det merkes på personen, og ofte.Ja, det var det.
"På en torsdag?" var kommentaren som ble slengt ut her forleden, da vedkommende åpnet ølen.
"Ja, og så?" var svaret. Da er man liksom litt stuck.
Signerer den.Hvis man MÅ ha noe, da er det et problem. MÅ man gjemme det/holde det hemmelig, har man et problem. Her kan mannen ta seg en øl to, tre dager på rad, så kan det gå en hel mnd før han tar en ny.. så om man tar 1-2 om kvelden for å kose seg så trenger man ikke ha et problem![]()
Eller når de sier de tar et glass bare, men så er glasset fylt til randen, og blir gjerne fylt opp både to og tre ganger..1 glass hver dag vet jeg mange som tar uten at de har et problem, må man ha det så er detnok et problem...