Hvor mye øver babyene på å ligge på magen?

Finnes engangs stelleunderlag som man kan legge under. Kjøpes i matbutikken der hvor bleier, våtservietter o.l står ;)
Det visste jeg ikke. Er det slik at de holder tett? Jeg har noen stelleunderlag som vi bytter ut og vasker etterhvert som det skjer uhell el., men de gangene det har kommet litt oftere enn andre ganger er vi plutselig tomme for rene underlag :joyful:
 
Tok visst feil, nå har det snudd. Prøvd å blitt flinkere de siste dagene på magetid, men nå er det ikke mange gangene han synes det er greit å ligge på magen, er ok noen ganger, men da slapper han som oftest bare av. Får ikke trent så mye nakke og musklatur i kroppen når eneste gangen han blir liggende en stund på magen er når han slapper godt av... Kan jo ikke la han ligge der å skrike.

Noen andre som ikke trives meg magetid? Hva gjør dere for at baby skal trives på magen?
Min gutt hatet å ligge på magen, han grein og var helt vill, klarte ikke å reise hode når han prøvde, så jeg tok han til kiropraktor og det viste seg at han hadde låsning i nakke og kjeve. Etter kun 2 behandlinger liker han å ligge på magen og reiser hodet kjempe godt.

Snapchat-870525477.jpg Snapchat-1910600813.jpg
Etter første behandling og etter 2 behandling.
 
Min gutt hatet å ligge på magen, han grein og var helt vill, klarte ikke å reise hode når han prøvde, så jeg tok han til kiropraktor og det viste seg at han hadde låsning i nakke og kjeve. Etter kun 2 behandlinger liker han å ligge på magen og reiser hodet kjempe godt.

Vis vedlegget 310939 Vis vedlegget 310940
Etter første behandling og etter 2 behandling.
Det er jo kjempebra :) Her tror jeg det skyltes litt magevondt og urolig baby, for etter bare to dager var det helt greit å ligge på magen igjen. :joyful:
 
Fantastisk, da skal jeg handle inn noen slike neste gang jeg drar på butikken :) Genialt å ha i stelleveska da. Blir det søl på farten trenger man ikke pakke med seg underlaget i veska igjen :hilarious: Heldigvis har jeg ikke opplevd det enda :p

Vi kjøpte noen på apoteket som jeg tror er billigere, er egentlig tisselaken til stoler etc., men supre til å bruke på stellebordet også! :)

https://www.apotek1.no/produkter/attends-cover-dri-60x60cm-stolbeskyttelse-50stk-902715p
 
Back
Topp