Hvor my har dere gått opp eller ned i vekt?

silha

Forelsket i forumet
Var på vekta i dag. Å ble skremt. Har gått opp nesten 5 kg på en måned. Enda jeg nesten ikke spiser! Sist svangerskap gikk jeg opp 12 kg
Hva med dere jenter?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

har ikke sjekket.... orker ikke.. Hehe

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Har ikke vekt, så jeg aner ikke... Kanskje jeg burde kjøpe en nå

Minus 2 kg

Hadde ikke skjedd noe med vekta her :)

Her gikk jeg jo ned 4,5 kg pga slanking og sunn mat spising i jula :) Jeg har faktisk ikke kosa meg noe særlig med godis :) :) :)

Men nå har jeg alt klart å gå opp 1,5 av de :O blæææææ Jeg vil ikke gå opp mere enn til 100 blank! Pga jeg alt er overvektig nok... Og er lei av å få mas fra div leger at jeg må bevege meg mere og slanke meg... Men er ikke lett når da andre leger igjen sier jeg må holde meg i ro pga faretruende høyt bt...

Men nå er jeg jo gravid.... Så da har jeg tillat meg selv å kunne gå opp 8 kg til max 10 kg.... En skal jo klare å gå de ned igjen oxo :(

Ikke noe særlig enda. Selv om jeg er litt oppblåst så vises det ikke på vekta. Har planer om å være sunn og trene gjennom svangerskapet og foreløpig så går det bra! ;) La om godterivaner og treningsrutiner for et år siden og takk og lov for det!

Trur jeg er det samme men la på meg 3 kg i jula før jeg viste at jeg var gravid:p håper også på å ikke legge på meg alt for mye:) men godt over 10 har jeg regnet med:)

Back
Topp