Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mamma og ei venninde vet det atm, skal si det til slekta hans etterhvert [:D] Vi kan si det nå også men syns det er litt tidlig ennda eller han syns det [8|]
Her vet jammen mange det etter i dag, stort sett alle i slekta har visst det en stund.
I dag var jeg med ungene i bhg under frokosten, skulle ha foreldresamtale, så jeg satt der en drøy time før samtalen, da sa de under frokosten at "MAMMA HAR BABY I MAGEN..", og der satt det 3-4 ansatte inkludert styreren, pluss en del unger, blant dem naboungene. [8D]
Her er det bare sambo og jeg som vet noe[:)]
Men vi skal hjem dit vi kommer fra nå i helgen, så lurer på om vi skal si det til foreldrene våre. Jeg synest det er litt greit at de får vite det nå.[:D]
Mulig jeg også sier det til to av venninnene mine snart, for de vet jeg at jeg kan stole på så de holder kjeft :P
Men ellers så har jeg kanskje tenkt å klare å holde meg til nærmere ultralyd, kanskje til den dagen vi har vært på ultralyd, er litt morro det også da[:D]