Hvor mangen vet du er

Maiå

Gift med forumet
Gravid?

Har sakt det til minne venniner og noen av hans venner..

Tror eg ska sei det i sommar ein gang te familien.....

Mamma og ei venninde vet det atm, skal si det til slekta hans etterhvert [:D] Vi kan si det nå også men syns det er litt tidlig ennda eller han syns det [8|]

her vet alle d nå stort sett..mente å holde d skjult en stund til, men klarer snart ikke knipe inn magan mer..

Her vet jammen mange det etter i dag, stort sett alle i slekta har visst det en stund.
I dag var jeg med ungene i bhg under frokosten, skulle ha foreldresamtale, så jeg satt der en drøy time før samtalen, da sa de under frokosten at "MAMMA HAR BABY I MAGEN..", og der satt det 3-4 ansatte inkludert styreren, pluss en del unger, blant dem naboungene. [8D]

Kun jeg og samboeren... Er ikke klar for å fortelle det enda...

Her er det bare sambo og jeg som vet noe[:)]
Men vi skal hjem dit vi kommer fra nå i helgen, så lurer på om vi skal si det til foreldrene våre. Jeg synest det er litt greit at de får vite det nå.[:D]
Mulig jeg også sier det til to av venninnene mine snart, for de vet jeg at jeg kan stole på så de holder kjeft :P
Men ellers så har jeg kanskje tenkt å klare å holde meg til nærmere ultralyd, kanskje til den dagen vi har vært på ultralyd, er litt morro det også da[:D]

Har sagt det til foreldrene våre og til søstrene til mannen[:)]

Ei på jobben bare.... men tror at litt fere på jobben får vite det snart da jeg har begynt å spy om morgenen - begynte i dag [&:]

her er det kun jeg og sambo og ei vennnine av meg som også er gravid

alle vet det her he he[:D]

ORIGINAL: connie83

alle vet det her he he[:D]

her vat alle det, for jeg er super sosial og fikk ikke mensen etter sist MA, så vi var litt engstelig for at det var infeksjon... [:D][:D][:D]

Back
Topp