Hvor mangen ganger

Fiolett

Gift med forumet
har deres små sovet borte?? Går det greit nå synes dere??

Her har hun sovet borte 2 netter..å skal i morgen. Jeg driver å psyker meg opp. Ikke for jeg ikke tror hun har det godt hos besteforeldrene sine..men jeg liker rett og slett bare best å ha henne hos meg selv[&:][:)]
Føler jeg er NØDT å bli flinkere, snart skal jeg på jobb å hun i barnehagen...

Hm.....ingen.....[8|] Uff, jeg er så sinnsykt hønemor.... Har nesten ikke hatt barnvakt på han i det hele tatt...[&o][:)] Så jeg forstår deg veldig godt, men det går så bra så!![:)] Skjønner at du liker best å ha henne hos deg selv, men hun kommer sikkert til å kose seg masse hos besteforeldrene sine!![:D] 

Godt å se at det ikke bare er jeg som er hønemor da[:D]

tja, ca 10-15? [8D]

de første mnd var det jo først og fremst for at jeg skulle få sove da, ellers hadde det klikket for meg.....

har blitt noen ganger nå i sommer, alle fyller jo året jo!

Men det er jo hos mor, som og har ham når jeg er på jobb, så han kjenner henne jo kjempegodt! Og sover som regel bedre der....[8D] Har kun ligget hos svigers en gang.....[&:]

Huff kall meg ivertfall for hønemor for jenta mi har aldri sovet borte enda...Men første helgen i september skal hun sove over hos svigers...Det blir første gangen for henne..

nervøs ja

En 5 - 6 ganger tror jeg, og han har det helt topp hver gang. 

aldri, men det er fordi ingen noen gang har orket ha han.. ikke engang de 3 første mnd da han ikke sov gadd noen hjelpe meg med han. Men skulle gjerne likt å sove lenge en morgen, ikke sovet lenge,(eller lengre enn kl.7) siden før han ble født..

Han har sovet borte 6-7 ganger tenker jeg..

Så har søstra mi sitti barnevakt her hjemme, jeg syns det er best [:)]

Back
Topp