Når er siste frist for å bli satt i gang da? Imponert over dere som går så langt over. Huff.. det må være en tålmodighetsprøve deluxe!Ikke født - termin 12/5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er siste frist for å bli satt i gang da? Imponert over dere som går så langt over. Huff.. det må være en tålmodighetsprøve deluxe!Ikke født - termin 12/5
Siste frist er vel 11 dager over tiden? Har overtidskontroll i dag, så veldig spent på hva de sier da.Når er siste frist for å bli satt i gang da? Imponert over dere som går så langt over. Huff.. det må være en tålmodighetsprøve deluxe!
Ja, det er 11 dager her hvertfall! Jeg fikk beskjed av jm at siste frist for meg er 26/5, så i verste fall har jeg faktisk bare 1 uke igjenSiste frist er vel 11 dager over tiden? Har overtidskontroll i dag, så veldig spent på hva de sier da.
Huff! Jeg føler virkelig med deg!Ikke født - termin 12/5
Takk! Alt var fint på kontrollen. Babyen ble estimert til å være stor (4-4,5kg), og legen ville helst at fødselen skulle starte av seg selv da det ga mindre risiko. Settes i gang mandag om det ikke skjer noe innen da.Ja, det er 11 dager her hvertfall! Jeg fikk beskjed av jm at siste frist for meg er 26/5, så i verste fall har jeg faktisk bare 1 uke igjenlykke til på overtidskontroll!
![]()
Takk! Er jo bare å smøre seg med tålmodighet! Ikke lenge igjen nå uansett...Huff! Jeg føler virkelig med deg!![]()
Takk! Alt var fint på kontrollen. Babyen ble estimert til å være stor (4-4,5kg), og legen ville helst at fødselen skulle starte av seg selv da det ga mindre risiko. Settes i gang mandag om det ikke skjer noe innen da.
Takk! Alt var fint på kontrollen. Babyen ble estimert til å være stor (4-4,5kg), og legen ville helst at fødselen skulle starte av seg selv da det ga mindre risiko. Settes i gang mandag om det ikke skjer noe innen da.
OUL og TUL var samme, så termin stemmer nok bra. Bekymrer meg ikke så mye for størrelsen. Moren min fødte 5 barn over 4 kgVekta betydde ikke noe for meg i hvertfall. Storesøster var 4200 og "lille"bror var hele 4700! merker knapt at jeg har født engangog det er bare 5 dager siden!
Det beste er nok at fødselen får starte av seg selv, men veldig kjipt å gå så lenge over termin. Er det OUL eller tidlig ultralyd som ble satt som termin?