Hvor mange

mammaO

Forelsket i forumet
måltid med fast føde gir dere i løpet av dagen? Vi gir grøt til kvelds, ellers pupp.

Grøt til kvelds men ellers pupp

2-3

Velling til frokost, middag og grøt til kvelds

Grøt som oftes til måltid nummer 2 om dagen (hun nekter og spise det til frokost) og frukt senere utpå dagen..Så lenge vi ikke skal noe da,da blir det bare 1 av delene vis det ikke passer inn i mattidene [;)]

vi begynte med 3 grøtmåltider og middag da lillemann var 5 mnd i samråd med hs. Men nå vil han ikke noe mat for tiden så jeg skjønner ingenting! han surver og kniper igjen munn hver gang han skal ha mat utenom på morgenen..da spiser han en god del!
Noen som har tips??

Patrick får grøt til frokost og til middag. prøvde med til kvelden, men han sover bedre nå som han får til middag i steden [:)]

Hittil har hun bare fått grøt om kvelden,men tenkte så smått å begynne med litt middagsglass nå[:D] Smakt på litt fruktpure'[:)]

Grøt morgen og kveld, fruktmos til mellommåltid og litt middag på ettermiddagen.

Maisgrøt på kvelden og begynt på smaksprøve ris/hvete på dagen.Skal gå over til den grøten siden den blandes med vann. Er så lei av å pumpe meg...

Begynnte å gi grøt til kvelds, men det har jeg kuttet ut. Sov bra til å begynne med, men så begynnte hun å våkne ofte. 
Nå får hun en liten porsjon grøt til lunsj, også har jeg laget middag som hun får en liten porsjon på ettermiddagen. Ellers går det i pupp.

Får kun grøt på kvelden enda. Men hs nevnte på at siden han var stor så kunne vi begynne å gi han på morran også.

ORIGINAL: mammaO

måltid med fast føde gir dere i løpet av dagen? Vi gir grøt til kvelds, ellers pupp.

Signerer

vi gir mme.
en hel posjon grøt en gang om dagen, har også begynt med "yoghurt" (hipp's fruktyoghurt) annenhver dag til lunch

En liten porsjon grøt formiddag og ettermiddag, og litt fruktpure til dessert..mmm..sier han da:)
Men har ikke merka noe forskjell på nattesøvnen etter han begynte å få grøt..

ca. en halv porsjon grøt på formiddagen er alt jeg får i snupsi.

har prøvd med sånn fruktgreie i beger, men det brekker hun seg av og lager de rareste grimaser[:D]

ingen. ham n får litt grøt eller frukt most men det er ikke erstattet som et måltid[;)]

Back
Topp