Hvor mange???

Kattepus84

Elsker forumet
Bare lurer, vet dette har vært oppe flere steder flere ganger....

Men hvor mange barn ønsker dere egentlig???
Og ønsker dere dem tett i alder eller ikke??

Selv kunne jeg tenkt meg mange barn.... syns 1-2 er litt lite..og syns det høres så trist ut å ikke ha mange søsken..(selv har jeg 3 søsken og skulle gjerne ønske jeg hadde flere) Så 3-4 vil jeg i allefall ha...kunne godt hatt 5-6 barn også...Og da er jo håpet en skikkelig sammen knyttet familie med gode verdier og masse masse kjærlighet... Men skulle man hatt så mange barn måtte de vært tett i alder også...og det er jo ikke så lett når man ikke klarer å bli gravid selv....

Hva slags tanker har dere rundt dette??

Vi ønsker oss helst 3 og at de kommer ganske tett[:)]

Hvor tett det blir spørs jo da, men.. kan jo komme relativt tett hvis man er heldig på alle forsøkene sine[:D]
Jeg har en drøm om 4, men sambo setter ned foten på 3[8D] Og det er egentlig greit - sikkert nok å gjøre med 3 barn[;)]

Akkurat NÅ er jeg lykkelig bare jeg får 1[:)]

Ønsket mitt har alltid vært 3 barn[:)] Men tror nok vi får ta en om gangen nå som situasjonen er som den er[:)] Men håper vi kan få til minst 2 da[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Vi ønsker oss helst 3 og at de kommer ganske tett[:)]

Hvor tett det blir spørs jo da, men.. kan jo komme relativt tett hvis man er heldig på alle forsøkene sine[:D]
Jeg har en drøm om 4, men sambo setter ned foten på 3[8D] Og det er egentlig greit - sikkert nok å gjøre med 3 barn[;)]

Akkurat NÅ er jeg lykkelig bare jeg får 1[:)]

Hehe, ja sambo sier at vi kan jo ikke ha mer enn 2-3 barn, for hvis vi har flere så kan vi ikke ha no kul bil, da må vi jo ha minibuss...hehe[8D] Men han har ikke satt ned foten da [;)]

Og selvfølgelig, som du sier så blir jeg veldig lykkelig hvis jeg får 1 nå... er det vi streber etter!

Drømmen er 2 barn som er tette. Koselig med 3 også, men det koster mye å ha barn også skal de følges opp. Så 2 er det perfekte i forhold til vår økonomi.

ORIGINAL: RANDÅLF

Ønsket mitt har alltid vært 3 barn[:)] Men tror nok vi får ta en om gangen nå som situasjonen er som den er[:)] Men håper vi kan få til minst 2 da[:)]

Ja, tenk om vi kunne sluppet å slite sånn... Godt vi kan være takknemlig for det vi får...Om det blir 1, 2 eller 3 [:D]

ORIGINAL: Kanutten80

Drømmen er 2 barn som er tette. Koselig med 3 også, men det koster mye å ha barn også skal de følges opp. Så 2 er det perfekte i forhold til vår økonomi.

Ja, økonomisk så kan det være vanskelig med mange barn....Godt noen er fornuftige også!!! [;)][;)]

Tok 3-4 eg. Kunne tenkt meg minst 2, helst 3. Kanskje en fjerde som atpåklatt en gang med tida.
Og om det hadde vært opp til meg, rundt en 2 år i mellom 1.mann og 2.mann hadde vært ønskelig[;)][:D] og så kunne 3.mann kommet 2-4 år eller mere etter 2.mann[;)]

Men tida vil bare vise når det blir tid for 2.mann, i mellomtida koser eg meg med Mari-mor[:)][:)]

vi har en hjemme laget gutt på 4år å kunne tenkt meg to til men det løpet er vel kjørt vil jeg tru.satser sterkt på at det kommer en i november [:D]bare tanta holder seg borte å jeg tester positivt i slutten av neste uke [:)]

2-3 egne barn.
men så vil vi bli fosterforeldre når vi blir gamle nok å da kan jeg godt ta alt i fra 1-3 barn om de er søsken hvertfall[;)]

ORIGINAL: hegemw

2 barn holder. så da er vi ferdig med barn laging.

Oj! Er ikke det litt rart å tenke på? [:)]

Vi ønsker 2 litt tette, og en tredje noen år senere [;)]

Jeg tror jeg ønsker meg 3, siden 2 er en for lite...
Men vi må se det an.. Kan jo hende vi får skikkelig krevende unger, som sliter ryggmargen ut av oss... Da tror jeg ikke jeg vil ha flere...

Vil helst ha 2 og et halvt/3år mellom dem... Ikke noe mer værtfall.. Og ikke mindre... Vil lære å kjenne det første barnet godt og venne meg til mammarollen og hverdagen som familie før vi setter enda et barn ut i verden... Men blir det slik at vi plutselig skulle bli gravid fort etter første (ja, det skjer jo mirakler), så blir vi jo selvfølgelig kjempeglad for det [:)]

Men tiden vil vise [:)]

Drømmer om 3. Og siden vi har brukt så lang tid, vil jeg ha dem tett...

Ønsker 2-3 tett i alte eller ikke spille ingen rolle sån sett, men jeg har en klokke som tikke pga av en helse... Lang historie...

Back
Topp