Hvor mange....

Cizza03

Forumet er livet
Har blitt gravid etter å ha satt inn to egg?

Lyktes med ett el to av to egg?

Noen som vet????

Tenker kansje å sette inn to egg viss gubben er enig....[;)]

To egg her gravid med en på andre forsøk.

Men her er det større sjanse helt teoretisk for de som er i tyveårene da at det blir tvillinger. Normalt så skal jo de ha bedre eggkvalitet enn en som er i mitten av 30 åra eller eldre. Men det er ikke altid fakta for alle, kan ikke ta alle over en kam her.

Sant...så jeg lurer litt...vl iallefall vurdere det[;)]

to egg på første forsøk men ingen baby[:(] to egg også på andre forsøk og har en baby i magen min[:)]

Så bra vennen[;)]
Tror kansje det er større sjanse når man setter inn 2 egg?

ORIGINAL: Cizza03

Så bra vennen[;)]
Tror kansje det er større sjanse når man setter inn 2 egg?

eg sa til meg sjøl den gangen: det sier jo seg sjøl, setter man inn to egg dobbles jo sjangsen, for vil ikke det ene egget feste seg så vil jo kanskje det andre gjøre det.

derfor satt vi inn to egg begge gangene[:D]

Det er jo større sjanse med 2 egg enn med 1 da, det sier jo seg seg selv...
Men sjansen er jo også større for tvillinger da, det e rjo det de helst vil unngå.

Jeg ble faktisk gravid den ene gangen de satte inn to egg på fersk forsøk. Men begynte jo å blø, så regner ikke akkurat det som graviditet...

Jeg kjenner ei som har satt inn to egg igjennom flere forsøk uten klaff, lykkes endelig nå med innsetting av to fryseegg- og er gravid med en..  

Det er en større mulighet for graviditet, om det er dobbelt sjanse vet jeg ikke... Samme med tvillinger, sjansen er større men som det skrives her; litt avhengig av andre faktorer også..

Masse lykke til - uansett hva dere velger!!!!!!![:)][:)]

Vi fikk beskjed om at de ikke kom til å sette inn 2 egg på meg siden jeg var så ung å sånn...
skjønner ikke hvorfor egentlig.. men er vel det at det er større risker med å gå gravid med tvillinger å slikt.
men syns det er teit. siden vi har dårlig sæd å slikt så er det jo ikke sikkert det blir så mange befrukta egg..
så skulle ønske de kunne sette inn 2..

jeg fikk satt inn 2 egg på 2.ferske forsøk, og er gravid med tvillinger. jeg er kun 26år
jeg spurte bare pent og de sa så lenge jeg ønsket det sånn så skulle de gjør det.

Jeg fikk beskjed om at det var ikke dobbelt så stor sjanse hvis man satt inn to, men litt større er det...

ORIGINAL: nussy87

Vi fikk beskjed om at de ikke kom til å sette inn 2 egg på meg siden jeg var så ung å sånn...
skjønner ikke hvorfor egentlig.. men er vel det at det er større risker med å gå gravid med tvillinger å slikt.

men syns det er teit. siden vi har dårlig sæd å slikt så er det jo ikke sikkert det blir så mange befrukta egg..
så skulle ønske de kunne sette inn 2..

eg e bare tre år elde enn deg,men fikk inn to egg begge gangene. i d offentlige ser man kanskje litt på ldre men ikke i det private. selv var eg hos hausken. han ser på kvaliteten på eggene og hvor mange som overlever befruktningen.....

Jeg ble gravid etter og ha satt inn 2 egg nå, men vi vet ennå ikke om det er en eller to som har festet seg.

Tar alle under et innlegg jeg[;)]

Litt rart at private ser anderledes på det enn offentlige...skjønner at de tar litt hensyn til alder, er ikke bare bare å få tvillinger[;)] men tror offentlig er strengere enn private...

kansje vanskelig å si om det er større sjanse,men det velger jeg å tro at det er[;)]
kjekt å se hvem som har lyktes med hva[;)]

jeg vil helst ikke ha tvillinger,men får jeg tvillinger så blir jeg veldig glad, tenker på en måte at da har vi vært heldige å fått de to barna vi ønsker oss...enn om vi lykkes bare en gang?
setter vi inn to egg og får bare et barn så blir jeg oxo glad, er jo mitt største ønske...tror jeg har lyst på begge deler[;)][;)] hihi[;)]
selv er jeg trilling og har en venninne som nett har fått tvillinger,så jeg vet hva det å få flere barn er og betyr...det er tøffere og hardere...
men ønsket er stooort og gleder meg uanz ka som blir aktuelt...må høre m mannen min først[;)]

2 egg 1. gang, ingen baby. 2 egg 2. gang, en baby.[:D]

oki...grattis[:D]

Back
Topp