Hvor mange...?

lissom

Forumet er livet
Hvor mange barn har dere lyst på???

Sjøl har jeg lyst på en hel gjeng... Men jeg ser jo at det finnes begrensninger.... de skal jo ha oppfølging osv... Men jeg kunne godt tenke meg 4-5, akkurat nå...

Mannen min har hele tiden skrytt av at han vil ha et fotballag, men nå som Karoline har kommet i trassalderen, synes han det er nok med to...[:D] Jeg synes IKKE det er nok med to....

Vi har lyst på ihvertfall to, kanskje tre, men vi får se hvordan vi klarer det med den ene først[;)] Håper vi får en til i hvertfall, syns det virker så stusselig å være enebarn. Jeg har to småsøsken, og alltid hatt mye moro med dem[:D][:D]

dette blir nok siste mann. holder med 2 for min del..

Dette blir vår første, så får vi se hvordan det går,men ønsker å få to-tre barn. Men venter altså på vår første nu.[:D]

Jeg venter min nr fem nå,og jeg tror det holder.... Blir nok ingen fler da gitt.
Hadde egentlig bare tenkt vi skulle hatt tre vi da, men det blir ikke alltid som man har tenkt seg[;)] 

Jeg venter min nr fem nå,og jeg tror det holder.... Blir nok ingen fler da gitt.
Hadde egentlig bare tenkt vi skulle hatt tre vi da, men det blir ikke alltid som man har tenkt seg

Å, så heldig du er!! Er det stort sprang mellom barna dine?? Og synes du det er vanskelig å ha så mange å ta hensyn til på en gang, tenker sånn at det er mange som skal ha oppmerksomhet og oppfølging m.m...[:D]

Satser vel på 2 (maks 3)[:)]

Back
Topp