hvor mange

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
timer sover dere tilsammen iløpet av natta, før dere står opp for dagen?

legger oss en gang mellom 23:30 og 02:00  og står opp en gang mellom 08:00 og 10:30.  så sånn ca 8-9 timer minus den timen jeg bruker på tilsammen 2 måltid[:)]

Sover vel ca 7 timer her....

Lillegutt får mat så legger vi oss alle mann..
Da sover han som regel alltid 4 timer, så mat, så sovner han umiddelbart som regel..
Han sover da som oftes 4 timer til....

Så minus mating blir det vel ca 7 timer søvn...
Hender vi legger oss til å sove en gang til, og sover 3-4 timer til...
Hihi!
Vi er glade i å sove...
Så da kan det fort bli 10 timers søvn på oss!

Det varierer veldig! Kommer helt an på hvor mange ganger Lillemor våkner og om broren våkner i tillegg. Men en plass mellom 3 og 7 timer tenker jeg...

legger oss rundt 11-12 og da sover snuppa som regel helt til 7, ammer da åsså koser vi oss litt i senga før vi står opp i 8-10 tida.

Alt fra 2 til 10 timer.. Hehe. Som regel våkner han 2 ganger i løpet av natten og vil ha mat, men noen ganger er det veldig vanskelig å få ham til å sovne igjen.. Tror ikke han helt har skjønt forskjellen på natt og dag ennå [:-]

vi pleier vel ikke å stå opp før ti-elleve, liker å sove vi også [;)] Da har jeg ammet to-tre ganger fra når hun la seg i tolv tiden. Er så deilig!

Som regel så sovner Celine mellom 2300 - 2400, å da legger jeg meg å. Da sover hun som regel til mellom 4.30 - 5.00, får mat og sovner igjen til ca kl 7 - 7.30... Etter det er det veldig forskjellig om hun sovner igjen eller er våken noen timer.

Så jeg får vel rundt 7 - 8 timer søvn på nettene.

ORIGINAL: lillefix85

Alt fra 2 til 10 timer.. Hehe. Som regel våkner han 2 ganger i løpet av natten og vil ha mat, men noen ganger er det veldig vanskelig å få ham til å sovne igjen.. Tror ikke han helt har skjønt forskjellen på natt og dag ennå [:-]

Hørtes veldig kjent ut min venn [&:] Min skjønnas har også funnet ut at i 4 / 5 -tiden DA er det tid for show og morro [:-]
Akk og ve d er jeg jo totalt i ørska [:)] Men han er jo SÅ nydelig der han ligger og "røøøøer" og kikker med de små runde øynene sine

Back
Topp