Hvor mange

Sunshine1983

Elsker forumet
Er fremdeles i full jobb? Jeg jobber 100% på skole/SFO. Kjenner det begynner å bli tungt å jobbe i første klasse og 2 gutter hjemme...

100% her og. Skal bli veldig godt med ferie snart nå. Spent på hvordan januar vil gå. Har 1 time reisevei hver vei også, og kjenner det begynner å bli slitsomt ja.

50% og kjenner det er nok. Gleder meg til 14 dager med ferie[emoji122][emoji122]

50% på skole her... Har spesialgrupper som kan være tøffe til tider så hadde ikke klart 100%

Jobber 100%, Har hjemmekontor, så er ikke så voldsomt slitsomt, men begynner å kjenne det i bekkenet.

100% studier. Eksamen i morgen så er det friiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

100% sykemeldt pga rygg, men skal fortsette med studiene til termin. Har heldigvis ferie fra undervisning, men har enda noen arbeidskrav som må unna før termin... Stress!

Fortsatt i jobb, + 20 timer overtid i måneden:) tiden flyr, så er glad for det:)

100% kontor og arrangement. Får hjelp til sjauing og det fysiske og har ganske fleksibelt med arbeidstid og mulighet til å jobbe hjemmefra... Satser på å gå fullt til perm, selv om jeg kjenner det begynner å bli litt slitsomt... Ferie skal bli godt ja!

Jobber 100% ja. Synes det har vært litt tungt den siste uka, men det er jo også fordi det er veldig mye å gjøre nå. :p (frisør) Håper jeg holder ut til jul, så får vi se. Siste arbeidsdag er 18.januar;)

60% her og det holder så vidt :D Isj... Skulle ønske formen var bedre, men nå er det snart juleferie!

100% sykmeldt her da tulla i magen sitter i seteleie og presser opp i ribbeina. Så jeg sliter med å sitte så mye. Første å jobbe 40%, men uten hell, så nå blir det ikke mer jobb før i 2017 gitt. Veldig rar tanke merker jeg! ;)

Back
Topp