Hvor mange?

Dette blir nr 1:) jeg har egentlig sagt hele tiden at jeg bare skal ha en, men sambo snakker hele tiden om å få to så nå har jeg begynt å tenkte tanken:p så får se, kanskje det blir to:)

<3 VinterPrinsesse <3

Nr 1 på vei nå, ønsker oss 3 men om vi får 1 av hvert kjønn så holdt det :-) tror jeg :-p

15 Mars 2015
Jeg var sååå sikker på at jeg bare skulle ha en å sa til sambo at han kunne sterilisere seg når baby ble født, men han sa han skulle vente tilfelle jeg ombestemte meg om noen år;) hehe er ikke så skråsikker lenger så godt en av oss tenker litt lenger:p

<3 VinterPrinsesse <3

Dette blir nr. 2 og siste på oss :) det er vi ganske så enige om. Hadde det blitt en jente til hadde vi nok vurdert en til, men blir en av hver så da holder to i massevis :D

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)

Nummer 2 på vei og ønsker oss 2 barn :)

Mannen har alltid sagt han vil ha 2,5 barn :P altså to eller tre, avhengig av hvor bra det går med de to første ;)

Jeg vil også ha to eller tre :)

Dette blir min nr 2 og mannens nr 4, e ikkje fremmed for en attpåklatt om noen år, men i utgangspunktet e d stopp no :)

Sent from my iPad using BV Forum

Nummer 1 på vei. :) Ønsker oss per nå 2, og er enige om det. Men man vet jo aldri hva som kan skje. :)

Dette blir vår nr 2 :) siden vi har jente fra før og får gutt nå tror jeg vi er enige om at vi er ferdige :) men vi skal jo aldri si aldri, kansje kommer det en etterpåklatt om 10 år, jeg er jo fremdeles ung;)

Vi har ei fra før og venter en i slutten av desember, dette blir nok siste :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Vil hvertfall ha 2. Kanskje 3. men må først se hvordan det blir med 1. :)

Dette er min nr3, samboer sin nr2. Jeg har vel egentlig alltid sett for meg 4. Hater å gå gravid, men tror ikke jeg helt klarer si meg ferdig etter denne.. Føler meg ikke ferdig! Gjerne jeg ser annerledes på det når jeg har 3 gutter på 2,3 og 8 år :p sambo sier at han tar de han får, han har liten familie på sin side og det blir bare med den ene nevøen der. Så føler litt det er vårt oppdrag å lage en god gjeng da ;)

Tiden vil vise, men planen er, om vi er så heldige, at neste(og absolutt siste) kommer i 2017:)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Dette blir nr 1 :) Jeg har alltid sett for meg at jeg vil ha 2. Samboeren er litt usikker. Får se etter vi har fått henne hva vi tenker da :)

28.12.14 <3

Har to, og to til på vei :) 4 holder vel sånn egentlig :p meeen, disse to kommer mye sannsynlig før jeg blir 25, og jeg kan jo ikke si 100 % sikkert at jeg er ferdig med å få unger i en alder av 24.. kan vel få unger i 15 år til, så hvem vet :) mannen er enig, vi tar det som det kommer :) men blir hvertfall ikke flere på 5 år med mindre prevansjonen skulle svikte :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Venter nr fire nå :P
Har alltid sagt jeg vil ha fem, men tegner med at dette blir siste ;)
Men man skal aldri si aldri, jeg og mannen er nok ganske enige :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nr 2 på vei, kommer ann på hvilket kjønn det blir, hvordan tilværelsen med to små går og hvordan kroppen blir etter fødsel nr 2 ;-) blir denne beibin like snill som nr 1, prøver vi nok på et barn nr 3 også. Vi er enige om det, og like usikre begge to på om vi vil ha 2 eller 3 barn ;-) så tiden vil vise! :-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Nr 2 på vei og da er vi ferdige, søker om å sterilisere meg selv neste år;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp