Hvor mange?

nasse

Forelsket i forumet
Hvor mange og hvor lange dupper har deres små?

Her sliter jeg med å få henne til å sove midt på dagen nå. Er blitt et sant mareritt med hyling uten like... Hun ser tydelig trøtt ut ved at hun gnir seg i øynene. Frem til for en liten uke siden sov hun 3 dupper på mellom 30-45 minutter.

3-4 ganger stor sett mindre enn en time. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oftes 3 ganger, noen ganger 4 i løpet av dagen. Varierer med alt fra 30 minutt til 2-3 timer :)

Frokost hvil på ca to timer. Så lunsj hvil på to-tre timer. Og en kort ettermiddagshvil på halv time. Aå her er vi foreløpig glad i å sove.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Mellom 30min til 2t fordelt på 1-3 lurer. Må sove på meg, hvis ikke får han ikke sove. Sover kun i egen seng på natten - og våkner hver time for pupp.

Ser det er litt forskjellig her. Min har frem til for 2 uker siden sovet rundt 18-06.30 og deretter alt fra 1-3 timer til så synest jo egentlig hun har sovet veldig mye. Men etter hun startet med å våkne om natten igjen synest jeg hun sover dårligere på dagtid. Tydelig at søvn avler søvn! Har så smått begynt med smaksprøver på grøt for lurer jo på om hun trenget litt mer mat ettersom hun er begynt å våkne. Men plages og med magen og kan være tenner.... herregud så digg det hadde vært om hun kunne fortelle meg hva dom var gale;)

To timer etter hun våkner har hun en hvil på 30-40 min. Så hviler hun igjen ca 30-40 min i 12-1 tiden. Så sover hun fra kl 3 til kl 5.

Back
Topp