Hvor mange....

Jente92

Flørter med forumet
Hei. Jeg lurer egentlig bare på omhvor mange førstegangsfødende som blir satt igang? hvor mange går langt over termin? Og hvor mange føder før termin? Erdet mest vanlig atfødsel starter av seg selv?

Er 39+5 og Møkklei ventinga.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Du får ta med deg gubben på litt sengekos da vettu, kanskje det setter i gang, eller gå en tur i ulent terreng, gjorde det jeg og da merka jeg at det skjedde noe men vet ikke hva hehe :) Da jeg skulle ha eldste hadde jeg skikkelig rengjøring her og det hjalp det og :D lykke til..

Skulle mer enn gjerne gjort det.. men nå har det seg slik at jeg har ikke no gubbe, gidder ikke finne en og ha sex med bare for og ha det. Å jeg prøver og gå mye men jeg har så vondt fra før at kroppen klarer det ikke:(

Må nok bare smøre deg med tolmodighet! Min første kom på termin, alt er vel vanlig. +- 2 uker iforhold til ul-termin er normalt :)
Lykke til :)

Skulle mer enn gjerne gjort det.. men nå har det seg slik at jeg har ikke no gubbe, gidder ikke finne en og ha sex med bare for og ha det. Å jeg prøver og gå mye men jeg har så vondt fra før at kroppen klarer det ikke:(

ok nei de skal du heller ikke gjøre, da får du bare smøre deg med tålmodighet :)

Back
Topp