Hvor mange

Ønsker<3

Elsker forumet
Spyr om dagene?:/ jeg har nå spydd igjen på morgenen idag :/ synest jo såååå synd på meg selv der jeg henger over skåla med tårer i øynene, og sier:bare vent litt, mamma er snart ferdig til dei to små som står utenfor å lurer på hvorfor mamma bruker så laaang tid på do ;)

Ikke spydd noe, heller ikke for kvalm:) bank i bordet, vet min mor ble sent kvalm:( så jeg ligger vel å venter på det:p

spydde for første gang i dag :(

Spydde også første gang idag! Har vært kvalm siden1.juledag og holdt meg! Men idag var det ingen utvei! det værste jeg vet, så fikk skubbet doen før jeg spydde! Angst for at jeg må spy på jobben! jeg jobber på en skole med unisextoaletter! Bare tanken gjør meg enda kvalmere

spyr ca hver 3.dag, og da er det sjikkelig spy-dag med flere ganger ila dagen :/ urgh

Ser ut til at kvalmen har kommet for fullt her nå! Trodde jeg var heldig og slapp unna, men ble fire turer på toalettet på jobb i dag!

Ikke kastet opp enda, gjorde ikke det i forrige svangerskap heller, så krysser fingrene. Er vanvittig kvalm da :(

Ikke spydd enda..men jeg har spyposen i veska når jeg tar buss til jobb!

Spyr flere ganga hver dag.. Men d kjæm vældig lite heldigvis, æ så klare æ å spis litt mat innimellom :-)

Har vært kvalm de siste 14 dagene, men har enda ikke spydd! Kunne sikkert ha gjort det, men jeg har angst for å spy! Blir helt dårlig, både fysisk og psykisk.. Gråter, akkurat som om det er jordas undergang ;)
Det hjelper meg veldig når jeg har fått i meg en halv brødskive, da har jeg liksom noe å gå på :)

Back
Topp