Hvor mange

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
bæsjebleier er det ca hver dag hos deres babyer?
Tror Mina har veldig vondt i magen.. I 2-3 dager nå,har hun bæsjet til hver gang vi skifter.. Ca 10 ganger hver dag.............. Hmm... Storebror er oppe i 5-6 ganger hver dag,og har pleid og ha 1 gang....

Kanskje noe magegreier som går? ..

Her er det 4-5 bæsjebleier hver dag. Hun for kun mm.

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using BV Forum

I dag hadde ho 3 bæsjebleier på rappen..

Vi har ikke hatt bæsjebleie på 8 dager nå, så vi venter i spenning ;) Gikk nesten 2 uker mellom dem sist gang, og før det kom de hver sjette dag. Hadde bæsj i hver eneste bleie, dag som natt, den første halvannen måneden før de begynte å komme hver sjette dag.

har mellom 1-4 bærsjebleier hver dag. Og en haug av tissebleier :) hun får kun mme

Her er det 1-2 bæsjebleier hver dag. I starten var det mange! Ca 7-10 stk. Hun får kun MME. :)

ofte her enda, men det varierer. det hender det bare kommer en liten fjert, men han blir fort sår og må skiftes på med en gang. Holder han ellers endel over vasken ved bleieskift om han sliter litt mer å få tømt seg, eller om jeg merker at han skal bæsje når vi likevel er på badet.

Her har det begynt å gå noen dager i mellom nå, ca 2-3, men denne gangen har det gått fire. De dagene hun bæsjer er det ca 2-3 bleier. I går fes hun veldig, noen skikkelig stinkerter så kanskje kommer bæsjen i dag mon tro :p

Her er det kun mm det går i og likevel bæsjer han kun en gang hver tiende dag ca, virker ikke plaget av det og i godt humør. Masse sjukdommer som går nå. Jeg har slitt med magesjau/diarè i noen uker nå og sambo har akkurat hatt det og nå har jeg omgangsjuke! Så kan være magevirus de har fått..

Her varierer det veldig, men minimum en i døgnet! Vanligvis er det vel 2-3 om dagen, men maaange fler om hun har mageknip! Hun tåler ikke kumelksprotein, så når jeg spiser/drikker noe med melk i blir det maaange bæsjebleier og myyye skriking:/ hun får også kun mm.

Sent from my ST25i using BV Forum

Back
Topp