Hvor mange...

Ponyta

Elsker forumet
...dpo er dere? symptomer?

Jeg er 3 dpo, og har ingen symptomer så tidlig, men vanlig pms som mensmurringer, vond korsrygg og ømme pupper..

Ikm 6 mai, men kanskje jeg begynner å teste før?! hva med dere, når begynner dere å teste? 
 
Jeg testet på lørdag.
har ømme bryst.
små uggen
halsbrann
og hormonell
tisser mye
"mensen kommer" følelse i livmoren
 
Er 7, men det må være lengre. Testa nemlig positivt idag. Veldig svak strek så vil ikke glede meg for mye enda. ømme bryster og stikking i underlivet er tegnene jeg har hittill:)
 
takk emoticon
 
Er 6, ikm er 3. Mai. Spennende:) grattis til alvepike med positiv test! Jeg har ikke så mange symptomer, litt småkvalm til tider kanskje. Hadde ikke mange symptomer sist heller, så tenker ikke så mye på det:)
 
Er 6, ikm er 3. Mai. Spennende:) grattis til alvepike med positiv test! Jeg har ikke så mange symptomer, litt småkvalm til tider kanskje. Hadde ikke mange symptomer sist heller, så tenker ikke så mye på det:)
 
Hei!!!
Kanskje jeg kommer inn her, skal teste lørdag eller søndag. *håpe, håpe*

men får jeg spørre hva dpo og ikm betyr?!

Gratis med de som har lille gull i magen allerede!!!

hilsen kristin
 
Kristin982 skrev:
Hei!!!
Kanskje jeg kommer inn her, skal teste lørdag eller søndag. *håpe, håpe*

men får jeg spørre hva dpo og ikm betyr?!

Gratis med de som har lille gull i magen allerede!!!

hilsen kristin

Heihei, jeg er bare en veldig optimistisk og håpefull selv jeg:). Og håper selvfølgelig at du kommer inn her også!

dpo = days past ovulation
ikm = ikke kommende mens (den dagen tante rød (tr) skulle dukket opp dersom man ikke er gravid)

Lykke til!
 
Back
Topp