hvor mange

sover max 1t i bhg, men sover ikke i helgene[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Sover en sjelden gang. Da tar jeg ikke med "duppen" i bilen på vei hjem fra bhg..[;)]

Sign! [:)]

sover 1 time stort sett hver dag.. hadde faktisk ikke sovet i dag..

sluttet å sove etter sommeren. Blir en liten dupp i bilen på vei hjem noen ganger. [:)]

Nora har fortsatt behov for å sove på dagen. I bhg sover hun mellom 1 og 2 timer, i helgene stort sett 1 time.

Sover 1 1/2 t i barnehagen, men ikke hjemme i helgene....da blir det duppings i bilen evt eller at han sovner når han slapper av på sofaen med en film [:)]

Her soves det enda ja! En halv time hver dag! [:D]

Har en formiddagslur hver dag, også i helgene.
..men nå virker det til at hun er i en brytning, så får se hvor lenge vi fortsetter med soving på dagtid [:)]

Snuppa sover enda på dagen. Hun sover 1 1/2 time i barnehagen, og rundt 1 time hjemme i helgene. Hun er absolut ikke klar for å slutte med dagsoving enda[:)]

Sover 1 1/2 - 2 timer hver dag i bhg. Hun har behov for det enda, merker godt når hun ikke har sovet på dagen! Pleier ikke å alltid sove i helgen, spørs hvor vi er og hva vi gjør på. Er vi hjemme sover hun som regel da også.

Her sluttet han helt å sove på dagen for noen måneder siden.

Sover av og til, men slutt etter påske tenker jeg[:)]

Sover 1,5 time i bhg og i helge fra 1-3 timer [:)]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Sover 1,5 time i bhg og i helge fra 1-3 timer [:)]

og har stort behov for det enda!!!
Og ho mor nyyyyyter det[:D][:D]

søv ikkje, men kan sovne etter eg har henta han i bhg og dersom vi går tur i helgane da kan det bli ein liten lur, men slutta å sove i bhg etter jul, han ville ikkje sjølv, men merker at han av og til har behov for det

Her slutta hun i sommer/begynnelsen av høsten å sove i bhg. Hender hun sovner her hjemme i helgene tar det som en luksusbonus[;)] Les: kaffepause[8D]

ORIGINAL: Vand

Her soves det enda ja! En halv time hver dag! [:D]

Samme her [:D]

Back
Topp