Hvor mange vogner?

Vi har en simo kombi, hatt en brio smile og en TFK joggster twist :) Nå skal vi ha bugaboo donkey ;)

Har baby jogger city select og en zero2four trille.

Simo kombi som står i bhg til sovevogn

Tfk joggster twist - gammel og slitt, skal gi den bort når vi flytter (må finne selene og slikt som hører til)

Emmaljunga scooter

En eller annen quinny vogn hos mamma

Nordic cab sykkelvogn

Også står det en splitter ny tfk joggster twist og venter på babyen :p

Emmaljunga buddy s
Baby jogger city lite
Thule chariot cougar sykkel/kombivogn
og en gammel basson på hytta:)

Har kun en, Emmaljunga Mondial deluxe. Men er på jakt etter en ekstra vogn til å ha med på små turer nå :) Er bare for mye å velge i :P og de jeg liker best er for dyre :P

Kun en her også foreløpig, Stokke trailz. Blir nordic cab til bhg start pluss en sovevogn i bhg. Og så har jeg lyst på en tfk eller babyjogger, men jobber litt med hvordan jeg skal selge det inn til mannen ;)

Kun en her også foreløpig, Stokke trailz. Blir nordic cab til bhg start pluss en sovevogn i bhg. Og så har jeg lyst på en tfk eller babyjogger, men jobber litt med hvordan jeg skal selge det inn til mannen ;)
Har samme problemet her, mannen mener det er nok med ei ekstra vogn som vi kan bruke på turer og shopping, og som vi også kan bruke i barnehagen til høsten. Og skal helst finne ei billig brukt vogn som passer til alt :P

Har to, en Emmaljunga Duo Edge og en Carena trille. Trillen vil bli byttet ut innen jeg får barn igjen, trenger en med bedre kjøreegenskaper

Har samme problemet her, mannen mener det er nok med ei ekstra vogn som vi kan bruke på turer og shopping, og som vi også kan bruke i barnehagen til høsten. Og skal helst finne ei billig brukt vogn som passer til alt :P

Haha, ja en litt traust sovevogn og lett trille i samme vogn er jo lett å få tak i ;) tror jeg må vente til litt ut i pappapermen før jeg tar opp temaet - forhåpentligvis har han funnet ut at det hadde vært lettere med ei sportsvogn da. Bhg vogn er han innforstått med men om han forestilt seg samme vogn som jeg tviler jeg på :D

Emmaljunga city cross og babyjogger city mini. Sikkert en sovevogn etterhvert, billig fra finn.

Har tre. En TFK som blir bhg-vogn fra høsten av (nå har vi den stort sett i bilen), en gammel Teutonia Mistral som vi nå bruker som "hovedvogn" og en Carena Easy som trille. Bruker vogn stort sett kun til soving nå, er vi på senter el.l. vil hun helst gå selv.

Hadde vel fem til ungene, men strengt tatt kun en som ble brukt som vogn.

-Teutonia Prestige til vanlig.
-Simo Kombi, barnehagevogn, kjøpt brukt til 500 kr på finn.no
-En retro Grepa-vogn vi fikk av svigermor, kun brukt på 17. mai en gang (den er råkul, men et digert dråg!)
-Ei trille vi arvet som står hos foreldrene mine
-Sykkelvogn/joggevogn

Med neste tenker jeg Teutonia-vogna blir satt hos foreldrene mine, får ikke plass til tre unger, pikkpakk og vogn i bilen, så greit med ordentlig vogn der.

Har en bugaboo buffaloo, en bugaboo donkey, ei simo vogn, ei njoy bubble trille, to quinny vogner og ei cheriot couger sykkelvogn! :-)

Kun en, brio happy. Må kjøpe en søskenvogn etterhvert da, og den vi har blir sovevogn fra høsten. Ser ikke poenget med så mange vogner

To brio go (en hos besteforeldre), en babyjogger vue som alltid ligger i bilen og en zero2four trille.

4 vogner
Emmaljunga edge duo med 2 understell
Bassonbaby
Babyjogger city mini
Ei Simo vogn fra 70 tallet.

Back
Topp