Hvor mange vogner per barn?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg hadde vogndilla når mine var små. På det meste hadde jeg fem vogner.... Totalt unyttig, men må man så må man :)

Vi har bestemt oss for å ha en, kanskje to. Vi trenger vel ikke flere. 5 var jo et ganske høyt tall :P

Har en Simo hjemme, og en Simo fast i bilen, i tillegg til en trille/ vognunderstell til bilstolen, og så har vi en Brio for når han ikke ska ligge lenger....
Og så har jeg en på hytta for å slippe og fylle opp bilen.

Ble visst noen her og

Vi har på en måte 3. Og så venter jeg på en fjerde i posten.
Vi har baby jogger city elite som vi bruker til vanlig.
Har en gammel basson duo som vi har arvet, skal brukes som barnehagevogn men står nå på hytta. Den har vi arvet.
Og så har vi sykkelvogn som man kan feste joggehjul på.
Og venter på en silver cross micro trille i posten:)

Har én og ser overhodet ikke behovet for flere. Mini er 9 mnd nå. Blir kanskje en bhgvogn til høsten, for ikke å utsette den dyre vogna for mer slitasje enn nødvendig. Får se. :)

En baby og ei vogn ;)

Har en mammavogn: Easywalker june. Til reiser, kjøpesentre, osv.
Pappavogn: Crescent Classic, til turer ute og sånt.

Kjøpte egentlig bare Crescent til å begynne med, men den var så stor og robust at den rett og slett ikke fungerte i butikker osv. Ville ikke bytte den ut, for de store hjulene er perfekt i de skogsomgivelsene vi er i om rommeren, så da kjøpte vi like så godt en vogn til mammabruk. Det holder lenge for oss.

Vi skal definitivt bare ha en der vi kan bytte mellom bag og sittedel. Men kommer sikkert til å kjøpe ei billig trille hvis vi skal på ferie og som det ikke er så farlig med.

Med første hadde jeg først en duovogn som jeg bytta ut med en sportsvogn, så kjøpte jeg en sportsvogn til så jeg kunne bytte på :P og så kjøpte jeg en trille med full liggestilling for å ha med på tur og ferie.

Har nå en simo duo, satser på å bruke den en stund hvertfall og evt en mindre når han blir større og ikke bruker vogn like mye men fortsatt ikke orker å gå hele tiden. Det skal være full liggestilling for soving da :)

Vi har to, en som er for bruk i stallen og en for vanlig bruk. Den som brukes i stallen skal etterhvert bli barnehagevogn :-)

Jeg har værr igjennom en del vogner.. Nå har jeg kun 4!
Har to emmaljunga vogner og to forskjellige babyjogger vogner... Liker best emmaljunga vognene :)

Har 2, der en er satt av som barnehagevogn til høsten. Og hadde en vogn til (samme som min bruksvogn men i annen farge :p ), som jeg solgte.
Nå er jeg på utkikk etter en lettere trille å bruke i sommer og på ferie.

Har tfk joggster III med multi x bag,- så er jo på en måte to! Holder i massevis :)

Vi har 3. Emmaljunga edge duo med 2 forskjellige understell som brukes til vanlig, baby jobber city mini som ligger i bilen hele tiden og en brukt bassonbaby vogn som vi har i campingvogna. Må ha egen i campingvogna siden emmaljunga vogna er i tre lyse farger i skinn, vil ikke dra på badeland og havet med den.

Back
Topp