Hvor mange vogner har du?

FruGlad

Elsker forumet
Hvor mange vogner har du? Og om du har flere enn 1, hvorfor har du flere og hva er bruksområdet?

Vi har to vogner: en Emmaljunga duo edge som brukes hele tiden nå. Lillegutt er så lang så han var ca 4 mnd da vi måtte bytte fra bag til sportsdel. Vi har også en joggevogn som vi kjøpte i usa da vi bodde der. Den passer fint for litt offroad-turer i tillegg til jogging.

Vi har èn vogn, emmaljunga city cross
Bytta fra bag til sportsdel rundt 4mnds alder vi også, begynte å bli litt trangt, hadde ikke vært plass til vinterpose i bagen..

Skal kjøpe en vogn til, like før barnehagestart, som skal brukes som sovevogn, men kommer da til å kjøpe en brukt, som det ikke er så farlig med
Har ellers ikke behov for mer enn den ene vi har..

Vi har en vogn.
Simo kombi vogn.
Kjempefornøyd,stor bag og plass til vinterposen enda.Snuppa er 6mnd

1 vogn, en Brio Happy sportsvogn.. Hadde en gammel brukt Simo bagvogn de 4 første månedene, så kjøpte vi ny. Klarer oss finfint med 1 vogn. Må nok kjøpe reisetrille til sommeren slik at vi kan reise litt uten å fylle opp bagasjerommet med 1 stk vogn. Og sikkert en sovevogn til barnehagen også.. Men inntil videre så er jeg meget begeistret for Happyvogna 

Har en vogn (Emmaljunga duo edge) bytta til sports delen for 2 uker siden. Er kjempefornøyd med vogna og angrer ikke på at valget falt på denne. 

Bortsett fra når man er på kjøpesenter da! flere ganger jeg ikke har kommet meg rundt i butikkene pga et det er masse ting som er plassert på gulvet osv.  Da bli jeg sint...

Vi har 3, en brio happy som brukes overalt og brukes mest, en phil and teds sport med søskensete, denne vognen brukes mest til storebror, men har og brukt den litt som søskenvogn. Og en basson søskenvogn/tvillingvogn som jeg liker best når jeg har med begge to.

Også vurderer jeg å innvistere i en trille, men må gjerne selge en av vognene først...

har en dypvogn og en sportsvogn, en søskenvogn og en paraplytrille:)
julie har kun brukt dypvogna og søskenvogna hittil. regner med hu bytter til sportsvogna til våren.

dypvogna og sportsvogna har vi arva. og har kjøpt søskenvogna og paraplytrilla brukt. så totalt har vi brukt 1200 kr på vogner:)

Vi har en, emmaljunga city cross, bruker fortsatt city baggen, men begynner å bli veldig trangt.

Skal kjøpe en reisetreille som kan legges helt flatt i ryggen snart, om det telles som vogn vet jeg ikke 

Hehe, vi har sånn ca 6 vogner:P
Ja, jeg er vogngaaal, men så har jeg også 3 barn da.  Så noen av vognene er gamle. 

Hehe, vi har sånn ca 6 vogner:P
Ja, jeg er vogngaaal, men så har jeg også 3 barn da.  Så noen av vognene er gamle. 

Det var mange, ja. Men så lærer man kanskje for hvert barn hva som fungerer og hva som ikke fungerer i tillegg til at man trenger søskenvogn og sånt. Hvilken vogn er du mest fornøyd med, da? 

Back
Topp