Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den virvlen man har i håret gjerne på toppen av hodet bakerstTror ikke jeg har noen, hva er det?
Vokser håret dems i alle retninger og? Sønnen min har 3 ( 2 av de rett ved siden av hverandre) og når det er langt står det bokstavelig talt i alle retninger og jeg får det ikke nedEldste har to. Samme har samboer.
Står rett opp og i alle retninger. De har stritt hår også.Vokser håret dems i alle retninger og? Sønnen min har 3 ( 2 av de rett ved siden av hverandre) og når det er langt står det bokstavelig talt i alle retninger og jeg får det ikke ned
Jeg har den ikke, skal sjekke guttene men jeg har langt hår, kan det hende den ikke synes da?Den virvlen man har i håret gjerne på toppen av hodet bakerst
Det ordet har jeg ikke hørt førRegner med at du mener verver. Mannen har ingen, storebror har 2, lillebror og jeg har 7 (!!) Vi har rett og slett verver der det ikke skulle vært mulig å ha det.
Ja verver er vel kanskje det det egentlig heter men har alltid kalt det virvlerRegner med at du mener verver. Mannen har ingen, storebror har 2, lillebror og jeg har 7 (!!) Vi har rett og slett verver der det ikke skulle vært mulig å ha det.
Ja jeg har en, det vet jeg selv om den ikke syns pga langt hårAlle har vel det men når håret blir langt hvises de ikke. Jeg har vel bare en, samme med barna
Ja verver er vel kanskje det det egentlig heter men har alltid kalt det virvler
Men hele 7!? Wow visste ikke man kunne ha så mange. Kult syntes de 3 storebror har var mange