Hvor mange virvler har deres barn?

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
Ja hvor mange hårvivler har deres barn? Og hvor mange har du?

Har alltid trodd det er vanlig å kun ha en, men her har begge barna fått fler. Jeg har en og samme med mannen

Eldste har to. Samme har samboer.
Vokser håret dems i alle retninger og?:hilarious: Sønnen min har 3 ( 2 av de rett ved siden av hverandre) og når det er langt står det bokstavelig talt i alle retninger og jeg får det ikke ned:hilarious:

Vokser håret dems i alle retninger og?:hilarious: Sønnen min har 3 ( 2 av de rett ved siden av hverandre) og når det er langt står det bokstavelig talt i alle retninger og jeg får det ikke ned:hilarious:
Står rett opp og i alle retninger. De har stritt hår også.

Eldste har 1 i bakhodet, minste har 2 i bakhodet og 1 ved panna.
Jeg har 1 ved panna og sikkert 1 i bakhodet (har egentlig alle det kanskje?)
Mannen har 1 i bakhodet

Regner med at du mener verver. :) Mannen har ingen, storebror har 2, lillebror og jeg har 7 (!!) Vi har rett og slett verver der det ikke skulle vært mulig å ha det.

Regner med at du mener verver. :) Mannen har ingen, storebror har 2, lillebror og jeg har 7 (!!) Vi har rett og slett verver der det ikke skulle vært mulig å ha det.
Ja verver er vel kanskje det det egentlig heter men har alltid kalt det virvler:D

Men hele 7!? Wow visste ikke man kunne ha så mange. Kult:D syntes de 3 storebror har var mange

Last edited:
Kun datteren min som har en, vi andre har ikke noen.

Ser mange skriver de ikke har. Jeg har jo alltid trodd dette er noe alle har. Og kun en. Men så feil kan man ta:D

Noen her som vet hva de kommer av? Jeg blir jo så nysgjerrig:p

Alle har vel det men når håret blir langt hvises de ikke. Jeg har vel bare en, samme med barna :)

Ja verver er vel kanskje det det egentlig heter men har alltid kalt det virvler:D

Men hele 7!? Wow visste ikke man kunne ha så mange. Kult:D syntes de 3 storebror har var mange

I know, det skulle ikke vært mulig. Og tro meg, det er helt håpløst som dame og ha så mange verver. Ingen hårsveis som blir ordentlig fin.

Back
Topp