Hvor mange vinterjakker har dere?

Vi har bare en vinterjakke hver, så tre stykk. Men vi har mange turjakker og mellomtykke jakker som blir brukt en del om vinteren. Så med det har vi minst 5 hver.

1 vinterjakke til hver og 1 sommerjakke til hver :)

Vi har alt for mange. 8-9 hver. Jeg jobbet i klesbutikk ved siden av studiene, så får skylde på det :confused:

Jeg har tre, samboer har sikkert 7 (eller mer) lillegutt har ingen vinterjakker, men mye vinterklær som ulldresser og strikket tøy :-)

Herregud... Telle telle :p jeg har vel 10-15 og mannen like mange... Til forskjellig bruk og vær da :p mini har vel 5 stk tror jeg

Minstemann har ingen fordi han bare bruker ulldresser og vinterdresser.
Eldstemann har en vinterjakke, men bruker mest ullgenser/fleecejakke når vi skal til/fra steder, og vinterdress når vi er ute å leker.
Jeg har ingen vinterjakker, men ei go varm kåpe og en digg ullgenser.
Mannen har en vinterjakke.

8 stk fordelt på fire personer.

Jeg har en kåpe, en boblejakke og en vinterjakke.

Sambo har en boblejakke.

Guttungen har to vinterjakker, en tykk og en litt tynnere som er vanntett for våt snø.

Jenta har en boblejakke og en kåpe.

Jeg har en boblejakke til vanlig bruk og 3-4 vinterjakker til stallbruk. Boblebuksa ni har vært for liten siden forrige svangerskap, så jeg har nik mest stallklær ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en, mannen en og snuppa har 1 + dress :)

Haha, jeg tror mange av dere må være gale! :O :D
Her har vi ca 2 vinterjakker hver. En kåpe/frakk, og en boblejakke. Holder i massevis. :p de ruver jo sånn og, og er jo svindyrt når man kjøper med litt kvalitet.

Tuppa har ca 4-5-6?
Jeg har 5 :o 3 jakker som er i forskjellig tykkelse utifra hvor kaldt det er. og 2 kåper til penere anledninger.

Haha, jeg tror mange av dere må være gale! :O :D
Her har vi ca 2 vinterjakker hver. En kåpe/frakk, og en boblejakke. Holder i massevis. :p de ruver jo sånn og, og er jo svindyrt når man kjøper med litt kvalitet.
Det hadde ikke holdt her gitt! Må jo ha jakker i forskjellige tykkelser og jakker til jobb

Mannen har 1.
Jeg har 2 ullkåper, 2 dunparkas og 1 dunjakke.
Lille frøkna har en vinterjakke, 1 høstjakke og en vinterdress :)

Det hadde ikke holdt her gitt! Må jo ha jakker i forskjellige tykkelser og jakker til jobb
Men vinterjakker. Altså, vi har jo softshelljakker, fleecejakker, høst/vårjakker, trenchcoats, regnjakker og turjakker, men det går ikke under vinterjakker for meg. Vinterjakker er tykke jakker, enten ull, dun eller bobler. :p

Back
Topp