Hvor mange vil dere ha?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Ja tenker da på antall barn selvfølgelig :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Nå venter jeg mitt tredje... Merker at de nære som vet det antar at dette er sistemann..! Jeg kunne tenkt meg 4, tror jeg, og mannen sier at han tar de barna han får, så :p da håper jeg at det blir 4 vertfall! :) Sliter nå med å finne en bil som tar tre barneseter, så spørs om vi ikke bare skal gå rett på caravellen ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Eg vente nr 2 men e nr 4 for mannen og vi e vel egentlig fornøyd med d tenke eg, men kem vet ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
Når jeg var yngre ville jeg ha 2 eller 3. Nå vet jeg ikke. Bare så glad jeg endelig er gravid. Så om d blir bare med det ene er det helt greit. Men skal ikke se bort fra om vi prøver på minst en til etterhvert. Om dette går bra.
 
Vil ha 5 barn :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg sa etter 3. at d holdt og var siste, men plutselig satt jeg m en pos test i handa så da kom nr 4;) Etter d har jeg holdt munn og ikke turt å nekte på fler og nå kommer jo da min nr 5(sambos 4.) Han har bestandig hatt ønske om en siste, men jeg har nekta frem til nå:)
 
Jeg har lyst på 4, men har jo ikke fått nr. 1 engang så vi får se hvordan det blir :p Tar det litt som det kommer :)
 
Venter nr 3 nå. Å tror det er nok :)
 
Jeg er veldig usikker :) Kjenner kanskje 2 er nok, men 3 er perfekt ? :p Vi får se :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg er veldig usikker :) Kjenner kanskje 2 er nok, men 3 er perfekt ? :p Vi får se :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Jeg er litt der jeg og. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har lyst på 3 :)
 
Tror 2 holder for oss, men man vet jo aldri... ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tenker to eller tre, men får se hvordan det går med den første først :)
 
Vi tenker 2 eller 3. Mest sannsynlig 2, men mulig det blir en tredje også... ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil ha 3 eller 4 mannen ett eller 2:p vi får nett sjå;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dette blir vår 3. Har en aktiv gutt på 3,5 år og ei lita engle jente som ville blitt ett år nå i juli♡

♡ september 2014 ♡
 
Dette blir vår 3. Har en aktiv gutt på 3,5 år og ei lita engle jente som ville blitt ett år nå i juli♡

♡ september 2014 ♡
<3 Ingen skulle behøve å miste et barn
 
Vi skal bare ha dette ene. Tenker å knytte rørene etter fødselen.
 
Back
Topp