Hvor mange vet at du er gravid?

Sia

Forelsket i forumet
Her så er det kun jeg, kommende far og svigermor som hittil vet[emoji4]

Jeg, mannen, storebroren min, mamma, og 6 venner

Kunn jeg og mannen som vet noe i enda noen uker, er enda bare 6+5 så vi krysser fingrene for at vi klarer å holde det skjult i enda mange uker.

Bare jeg og mannen! Kommer til å holde det skjult en stund til siden vi sist fortalte det til svigers og de truet med å si det til alle hele tiden. Og hintet i alle familiesammenkomster. Så denne gangen får de ikke vite noe før alle andre, [emoji6]

Bare jeg og mannen! Kommer til å holde det skjult en stund til siden vi sist fortalte det til svigers og de truet med å si det til alle hele tiden. Og hintet i alle familiesammenkomster. Så denne gangen får de ikke vite noe før alle andre, [emoji6]

Hmm det var da merkelig oppførsel[emoji50] Ja da forstår jeg godt at dere venter med å fortelle det til de!

Min familie, ett par venner og ei på jobben min. Mannen vil vente litt med å fortelle sin familie.

Her er det bare mannen min, sjefen og søstra mi som vet! Venter med å fortelle det til flere til etter vi har vært på tidlig ultralyd og sett at det står bra til :)

Kun jeg og mannen. Venter en stund med å fortelle til andre[emoji4]

Jeg, samboer, kommende storebror (1,5år), svigerforeldre da vi bor under samme tak som dem om dagen (pga husbygging) og 2 venninner. + skjefen på jobb . [emoji4]

Alt for mange. En venninne av meg og mannen hennes, bestevenninna mi, mamma, en kompis av mannen (og sikkert kona hans også vil jeg tro). Så mye for at vi ikke skulle si noe til noen før tul [emoji1]

Nærmeste familie og de jeg snakker med hver dag, så antagelig en 20-30 stk.
Men det er de samme folka jeg ville sagt det til om jeg mistet, så de får jo vite uansett liksom [emoji6]

Sjefen, avdelingsleder og HR-ansvarlig på jobb. Svigers (fordi de ville ha oss med til syden i juni -18, så måtte vi fortelle før de bestilte tur [emoji28]) og da fortslte vi det til mine foreldre også, samt mine 2 søstre. Har 3-4 venninner som vet om det, og en kompis av samboer. Så føler "hele verden" vet om det [emoji849] Skulle helst ventet mye lenger med å fortelle det, men det gikk ikke denne gang [emoji4]

Her er det mange som vet :) Kommende besteforeldre, våre søsken, noen venner og noen på jobben. Barna vår får ikke vite noe på ennå en stund :)

Mannen, ene søstra mi og ei venninne. Men det er et par-tre andre venniner som vet at vi skulle prøve. Tror hun ene har gjetta at jeg er gravid. Neste helg (etter tul) skal vi si det til familien min, fordi vi skal på helgetur der jeg ikke ville klart å skjule det uansett. De ville aldri gått på noen unnskyldninger for at jeg ikke drikker og spiser enkelte ting!

Back
Topp