Hvor mange venter sin tredje?

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Inspirert;)

Hvem venter nr tre?:) og hvor gamle er storesøsknene?:)

Her er blir storesøster fem år om noen dager, og kommende storebror blir tre år om et par uker:) nå kommer det enda ei jente:)

Jeg! Storebror ble 6 i mars. Kommende storesøster blir 4 i August, og får en gutt til :)

Jeg venter også min tredje :) Storesøter blir 6 i oktober, snart storebror blir 4 i juni og da kommer også lillesøster <3

Hehe ja er siste her vertfall;) tror jeg skal søke om sterilisering:)
Ser ut som om vi alle får annenhver?:)

Jeg og. Har en jente som blir 3 år 24 juni og en jente som blir 1 nå 22 april og gutten kommer 6 juni;)
Så får det travelt fremmover..:)

Jeg og. Har en jente som blir 3 år 24 juni og en jente som blir 1 nå 22 april og gutten kommer 6 juni;)
Så får det travelt fremmover..:)
tre tette det ja!:) da har minste jenta bursdag samme dag som gutten min:)

Her har jeg sakt at nå får han fikse seg, holder med 3..
Vi var egentlig ferdig med 2, men 3 mann kommer jo så noe må gjøres eller er plutselig nr 4 på vei;)

Vi visste ikke om vi ville ha en nr tre vi, så jeg et jo nå at vi fort kan bli uplanlaggt gravid, så den sjangsen tørr jeg ikke ta flere ganger:/

Jeg har 2 gutter fra før på 14 og 6 år, om det blir søster eller bror denne gangen vet vi ikke :)

Jeg venter jo egentlig nummer tre jeg også, bare vi får nummer fire på kjøpet.. ;) her er storesøsken 4 og 6 år..begge gutter. Får nå en gutt og ei jente. Sannsynligvis kommer gutten først, så jeg får tre gutter på rad og jenta sist. :) nå er vi ferdige!! Var ferdige med tre, så med fire sier vi stopp. :) men skal bli gøy da, fire barn. Masse glede!!

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg venter også nr 3 :) Storebror er nå 4,5 år og lillebror blir 3 år om 2 uker :) Og vi får visst en gutt denne gangen også :)

Alle gode ting er 3,så her skal babyfabrikken legges ned når siste eksemplar hentes ut,og farforeningen er helt enig :)

Back
Topp