Hvor mange venter på marsbaby?

Hadde et lite utbrudd på søndag, da vi skulle ut å gå en liten tur og jeg fant ut at INGEN av joggeskoa mine passa. Brøla "JEG VIL IKKE VÆRE GRAVID MER!!", før jeg innså at utgangsdøra stod oppe; så de folka som gikk forbi tenkte nok sitt... Sukk, still waiting....
 
Venter jeg og :) Men jo lenger jeg må vente jo bedre, trenger all den tiden jeg kan få :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Venter...termin 31.mars, så er innstilt på april-baby...men veldig klar for å få tilbake kroppen min for nå er jeg lei av alle plager! :(
 
Termin om 3 dager, men har skjedd nadas så langt... Men det som er nytt de siste dagene er at jeg er ekstremt hormonell! Er på gråten flere ganger daglig uten noen ordentlig grunn. Utrolig slitsomt, håper ikke jeg blir gal :) Flere som har opplevd dette mot slutten?
 
Termin om 3 dager, men har skjedd nadas så langt... Men det som er nytt de siste dagene er at jeg er ekstremt hormonell! Er på gråten flere ganger daglig uten noen ordentlig grunn. Utrolig slitsomt, håper ikke jeg blir gal :) Flere som har opplevd dette mot slutten?

Jeg også har vært mer nærtagen i det siste, tar fortere til tårene. Kanskje der er et tegn på at kroppen er i forandring og at fødsel ikke er langt unna? :) har termin 23./24. mars jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva gjør dere for å få dagene til å gå? Har alt av utstyr klart, huset er vasket i alle kriker og kroker. Var på venninnelunsj i går og ble utslitt selv om det var koselig. Men i dag kjeder jeg livet av meg.. kommer til å dø av kjedsomhet hvis jeg må gå over termin :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hva gjør dere for å få dagene til å gå? Har alt av utstyr klart, huset er vasket i alle kriker og kroker. Var på venninnelunsj i går og ble utslitt selv om det var koselig. Men i dag kjeder jeg livet av meg.. kommer til å dø av kjedsomhet hvis jeg må gå over termin :p
Jeg har gått hjemme siden før jul, så her var alt av utstyr klart, og babytøyet vaska i Januar :b Etter dèt gikk det i rengjøring av hus og rydding i bod og garasje. Fikk gått gjennom masse klær, og sendt det vi ikke brukte til Ukraina :) Så måtte jeg kjøpe meg symaskin for ikke å kjede meg i hjel! Sydd masse greier til baby :) Og så har jeg bakt! Frysa er full av diverse kaker og boller, og mannen har hatt med seg mye godt på jobb ;) Ispedd litt fysiotimer, avtaler med jordmor, lunsj med venninner etc, så har tida gått rimelig fort! Dagene kan kjennes lange, men ukene har flydd avgårde syns jeg :) Nå har jeg blitt syk, sånn på tampen, så da får jeg sett de TV seriene jeg hadde planer om å se i vinter, men som jeg ikke hadde ro nok i kroppen til å faktisk sette meg ned med!
 
Back
Topp