Hvor mange venter nummer 4?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor mange er vi her inne som venter nummer 4?

Spent på hva folk rundt oss kommer til å si . Man er jo helt gærn når man får nummer 4, i følge enkelte .

Hva tenker dere ?

Min nr fire. Mannen sin nr 6
Alle som vet at jeg er gravid har reagert på stort sett samme måte.
Har dere ikke nok nå?

Hva svarer man til noe slikt?? Jeg vet liksom aldri hva jeg skal si når jeg får det spørsmålet.
Jeg ser ikke noe galt i å få mange barn. Så lenge man klarer å ta vare på barna må det få være opp til hver enkelt hvor mange man ønsker å få.

Det her er min nr 2. Men vil gjerne ha 4...

Syns man bare skal ignorere sånne kommentarer. Alle barn er velkomne til denne verden :) og ingen har noe med hva andre gjør med livet sitt. Noen vil ha mange barn andre elsker egenliv og festing. Jeg velger det første lett..

Blås i de, mange liker å hevde seg over andre for å føle seg bedre og da kommer gjerne sånne kommentarer. Du får svare tilbake med samme mynt og se om de endrer tonen i samtalen .

Jeg venter min nr. 4, vår tilsammen nr. 5. (En salig miks av mine, hans og våre her i huset). De som vet om det har ikke kommentert det noe særlig, men jeg forventer at det kommer noen litt styggere kommentarer etterhvert. Det kjenner jeg at bryr meg minimalt, vi har våre grunner til hvorfor vi ønsker oss dette siste barnet og det er det vel strengt tatt ingen som har noe med [emoji4]

Det blir min fjerde og hans første. Jeg vet at det blir forskjellige reaksjoner, og det gruer jeg meg til. Men alle kommer til å glede seg når de får fordøyd det litt.

Det blir min fjerde og hans første. Jeg vet at det blir forskjellige reaksjoner, og det gruer jeg meg til. Men alle kommer til å glede seg når de får fordøyd det litt.
Ja det ødelegger glede. . Man gruer til reaksjonene .

Venter også nr 4,og gruer meg masse til hva andre vil si. Har tenkt å vente leeenge med å si det til noen.

Jepp her også venta vi nr 4. Alle med samme mann. De få som vet det har kommet med kommentarer som om vi ikke vet hva prevensjon er. Om vi er gale. Med i en sekt osv. Å dette er av de nærmeste som gjerne sier det i en fleipete tone å er glade på våre vegne. Så JA gruer meg veldig til alle andre får vite det. Her skal det holdes hemmelig så lenge som mulig

Er med samme mann her også.. Kjenner jeg gruer meg masse til hva de vil si på jobb, venner,familie ++. Er liksom greit å få 3, men nr 4 er en for mye.

Er så enig . Her er det også med samme mann .
Jeg hadde samme jobb i 7 år. Startet så i ny i NOV . Så ikke jobber så lenge.

Back
Topp