Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barna mine er 10, 7 og 3så spennende med nr 4jeg venter nr 3 "bare " hehe.
hvor gamle er de 3 andre barna dine ?![]()
Hvor gamle er dine barn?Jeg venter ikke. Men har fått nr 4 ☺
5 til sommeren og en på 2Barna mine er 10, 7 og 3
Hvor gamle er dine?
Det tok litt tid å komme inn I rutine spesielt på morgen med 3 andre som skal leveres barnehage... men det går seg til. Man må starte i ende. Mine er 6.5 og 2 årHvor gamle er dine barn?
Hvordan er hverdagene deres?
Syns det grenser litt til kaos nå, med 3 og alt som skjer i løpet av en uke.Men det er vel bare en vanesak... ;-)
Spennende med to i magen!Vi venter visst både nr 3 OG 4! ikke heeeelt planlagt, men, men!
Vi har helt "normal" økonomi. Kaller oss fint og sper på med litt ekstra jobbing om nødvendig.Kan jeg spørre hva dere med mange barn jobber med??? Jeg og samboer venter barn nr 4 men han er så hardnakket bestemt på at jeg må ta abort for at vi ikke har råd. Dette er jo helt bak mål å si spør du meg. Er dere fattige hele gjengen her inne liksom (sarkastisk ment pga min samboer dumme mening) eller er dere super rike. Er det noen som er midt i mellom slik som oss??
Jeg jobber som hjelpepleier mannen kjører buss. Har 3 stk i bhg som vi betaler over 6000 huslån og billån +++ vi får det til å gå rundt. Utstyr som vogn og klær har vi fra de andre.Kan jeg spørre hva dere med mange barn jobber med??? Jeg og samboer venter barn nr 4 men han er så hardnakket bestemt på at jeg må ta abort for at vi ikke har råd. Dette er jo helt bak mål å si spør du meg. Er dere fattige hele gjengen her inne liksom (sarkastisk ment pga min samboer dumme mening) eller er dere super rike. Er det noen som er midt i mellom slik som oss??
Kan jeg spørre hva dere med mange barn jobber med??? Jeg og samboer venter barn nr 4 men han er så hardnakket bestemt på at jeg må ta abort for at vi ikke har råd. Dette er jo helt bak mål å si spør du meg. Er dere fattige hele gjengen her inne liksom (sarkastisk ment pga min samboer dumme mening) eller er dere super rike. Er det noen som er midt i mellom slik som oss??
Kan jeg spørre hva dere med mange barn jobber med??? Jeg og samboer venter barn nr 4 men han er så hardnakket bestemt på at jeg må ta abort for at vi ikke har råd. Dette er jo helt bak mål å si spør du meg. Er dere fattige hele gjengen her inne liksom (sarkastisk ment pga min samboer dumme mening) eller er dere super rike. Er det noen som er midt i mellom slik som oss??