Hvor mange venter nr 4?

Poohbear

Forelsket i forumet
Hei :-)

Er det mange som venter nr 4 eller fler? :-)

Jeg venter ikke. Men har fått nr 4 ☺
Hvor gamle er dine barn? :-)

Hvordan er hverdagene deres? :-)
Syns det grenser litt til kaos nå, med 3 og alt som skjer i løpet av en uke. :-P Men det er vel bare en vanesak... ;-)

Hvor gamle er dine barn? :)

Hvordan er hverdagene deres? :)
Syns det grenser litt til kaos nå, med 3 og alt som skjer i løpet av en uke. :p Men det er vel bare en vanesak... ;-)
Det tok litt tid å komme inn I rutine spesielt på morgen med 3 andre som skal leveres barnehage... men det går seg til. Man må starte i ende. Mine er 6.5 og 2 år

Venter nr 5. Mine er i år 3-6-9-12

Kan jeg spørre hva dere med mange barn jobber med??? Jeg og samboer venter barn nr 4 men han er så hardnakket bestemt på at jeg må ta abort for at vi ikke har råd. Dette er jo helt bak mål å si spør du meg. Er dere fattige hele gjengen her inne liksom (sarkastisk ment pga min samboer dumme mening) eller er dere super rike. Er det noen som er midt i mellom slik som oss??

Kan jeg spørre hva dere med mange barn jobber med??? Jeg og samboer venter barn nr 4 men han er så hardnakket bestemt på at jeg må ta abort for at vi ikke har råd. Dette er jo helt bak mål å si spør du meg. Er dere fattige hele gjengen her inne liksom (sarkastisk ment pga min samboer dumme mening) eller er dere super rike. Er det noen som er midt i mellom slik som oss??
Vi har helt "normal" økonomi. Kaller oss fint og sper på med litt ekstra jobbing om nødvendig. :-) Tror ikke det vil bli så veldig annerledes med en til. ;-) Har jo det meste av utstyr til den første tiden, og mange å arve klær av. :-)

Jeg jobber som hjelpepleier mannen kjører buss. Har 3 stk i bhg som vi betaler over 6000 huslån og billån +++ vi får det til å gå rundt. Utstyr som vogn og klær har vi fra de andre.

For en tullete samboer!! Vi er absolutt ikke noe superrike men vi har en grei økonomi og full kontroll på forbruket vårt. Sparer hver mnd og har derfor en buffer hele tiden om det er noe uforutsett. Mannen er lærer og jeg jobber deltid (70%) i butikk, jeg er også deltidstudent og jobber derfor enda mer resusert i perioder. Her var vi ikke innom økonomi en gang i fht om vi skulle beholde eller ikke! Vi betaler pr i dag 6200 i mnd for bhg og sfo, har huslån og ellers andre vanlige faste utgifter. Min inntekt vil nok bli mindre i permisjon også fordi jeg regner med vi går for full perm og 80 lønn for å strekke perm lengst mulig, men det går helt fint med riktige prioriteringer og ikke sløsing på pengefronten :) Når man har barn fra før så har en jo ofte mye av det en trenger som virkelig koster. Her blir utgiftene vogn og stellematte! resten har vi :) Min inntekt vil jo øke en del når jeg er ferdig utdannet så bekymrer meg ikke over økonomi og 4 barn :) Min mor har 6 barn og gikk hjemme, pappa hadde en helt normal inntekt, men vi klarte oss jammen fint fordi om ;)

Skjønner godt at du blir oppgitt over samboeren. Det er kun prioritering det kommer ann på etter min mening. Jeg er sykepleier og jobber veldig redusert. Kun helg og noen ettermiddager. Derfor har jeg mulighet til å være mye sammen med barna. Ingen barnehage før 3 år og ingen SFO utgift. (For oss er det ca 10 000 spart i mnd medregnet kontantstøtten vi sparer). Men ikke alle trives med å jobbe så reduser eller har mulighet til å gjøre det på den måten. Og all respekt for det. Når det gjelder klær og utstyr til barna så er det mye arving og flittig bruk av bruktmarked. Sommerferier har vi også, prøver å gjøre litt større ting anna hver sommer og spare anna hver med å gjøre ting i nærområdet. Barn i store søskenflokker har en rikdom, som ikke kan måles i penger..

Back
Topp