Hvor mange venter nr 3?

Jentemamma'n!

Gift med forumet
jentene i juni13
Julikulene 2020
Marsboerne 2023
Hvor mange venter nr 3? Eller nr 4??
Er så rart, for man skulle liksom tro man ble litt tryggere på graviditeten nå som man har gjort det 2 ganger før. Men føler meg egentlig som førstegangsgravid... og jeg tenker så innmari mye på hvordan fødsel nr 3 blir! Begge mine barn ville ut før jeg var kommet til uke 30! Så spent på hvor lenge denne skatten gidder å være der inne :rolleyes: Begge klarte vi å stoppe før de rakk å komme ut så altfor tidlig da.. men ble likevel for tidlige fødsler og begge to brukte kun 1 time :nailbiting: Har hørt så mye om at tredjemann er en luring! Blir så spennende!!
 
Ikke helt det samme - men jeg har en gutt og samboer har to fra tidligere (tre gutter på 3, 5 og 9 år) så vi blir plutselig veldig mange når lillebebis kommer :oops:

Veldig spent på fødsel nr 2 nå, sist tok 30 timer, men han kom som bestilt på termindagen. Håper det samme skjer nå så jeg slipper og gå overtid eller få alt for tidlig
 
Ikke helt det samme - men jeg har en gutt og samboer har to fra tidligere (tre gutter på 3, 5 og 9 år) så vi blir plutselig veldig mange når lillebebis kommer :oops:

Veldig spent på fødsel nr 2 nå, sist tok 30 timer, men han kom som bestilt på termindagen. Håper det samme skjer nå så jeg slipper og gå overtid eller få alt for tidlig

Ja da blir det folksomt hjemme! ;)
30 timer ja... Tør ikke tenke på hvor slitsomt det må være! Må jo tro at neste fødsel hvertfall tar noe kortere tid da! Pleier jo hvertfall gå den veien!:happy:
 
Ikke helt det samme - men jeg har en gutt og samboer har to fra tidligere (tre gutter på 3, 5 og 9 år) så vi blir plutselig veldig mange når lillebebis kommer :oops:

Veldig spent på fødsel nr 2 nå, sist tok 30 timer, men han kom som bestilt på termindagen. Håper det samme skjer nå så jeg slipper og gå overtid eller få alt for tidlig
Godt det er flere enn meg som får det folksomt ☺️ jeg har bare en 17 år men samboer har 7.11 og 13
 
Ja da blir det folksomt hjemme! ;)
30 timer ja... Tør ikke tenke på hvor slitsomt det må være! Må jo tro at neste fødsel hvertfall tar noe kortere tid da! Pleier jo hvertfall gå den veien!:happy:

Gikk ganske fint, 30 timer med rier men 8 timer aktiv fødsel. Men håper det får litt fortere nå ja, nå når forrige har bana vei xsmile9 Gikk dine fødsler fort?:happy:
 
Jeg venter nr tre og er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Første kom 14 dager på overtid. Andre 7 dager over. Raske, lette fødsler med begge. Håper sånn sett at Nr ikke er en luring. Blir spennende!
 
Haha så
Godt det er flere enn meg som får det folksomt ☺️ jeg har bare en 17 år men samboer har 7.11 og 13

Bra vi er fler! Uvant og skal gå fra bare meg og sønnen min til å plutselig skal være en gjeng på 7. To av guttene blir bare hos oss annahver helg da, kanskje 50/50 etterhvert da vi snakker om å flytte nærmere dem.. Må dere også gå til innkjøp av ny bil nå eller? ;)
 
Gikk ganske fint, 30 timer med rier men 8 timer aktiv fødsel. Men håper det får litt fortere nå ja, nå når forrige har bana vei xsmile9 Gikk dine fødsler fort?:happy:

Men sikkert ingen søvn på den tiden heller da. Syns det høres ordentlig ille ut! Begge mine brukte kun 1 time fra første rie. Det var litt i raskeste laget. Kan se for meg at 3 timer hadde vært passe! Hadde kanskje fått med seg litt mer da :dead:
 
Her kommer nr tre:happy: Har en gutt på 7 år og jente på 4 år:Heartred
 
Hei. Jeg venter nr 3, har ifra før av to jente. Ei på 2 og ei på 4 år. Brukte med første 12 timer ca, og seks timer med nr to. Spent på denne
 
Venter nummer 3 nå.. føler jeg har glemt alt, 7 år siden jeg var gravid sist :confused: Har to fine fødsler bak meg der begge startet ca en uke før termin
 
Venter nummer 3 nå.. føler jeg har glemt alt, 7 år siden jeg var gravid sist :confused: Har to fine fødsler bak meg der begge startet ca en uke før termin

Det er like lenge som meg det! :smug: Det er jo faktisk ikke rart vi glemmer åssen det var... for 7 år er jo en stund!:wacky:
 
Hei. Jeg venter nr 3, har ifra før av to jente. Ei på 2 og ei på 4 år. Brukte med første 12 timer ca, og seks timer med nr to. Spent på denne

Da blir det sikkert 3 timer nå da! Siden du halverte tiden sist gang :D
 
Venter nr 3 jeg å ❤️ En gutt på 6 og en jente på 3 fra før :shy: De kom rundt termin begge så regner med denne gjør det også :shy:
 
Haha så


Bra vi er fler! Uvant og skal gå fra bare meg og sønnen min til å plutselig skal være en gjeng på 7. To av guttene blir bare hos oss annahver helg da, kanskje 50/50 etterhvert da vi snakker om å flytte nærmere dem.. Må dere også gå til innkjøp av ny bil nå eller? ;)
Vi er 6 så har alt 7 seter ☺️
 
Venter nummer 5. I tillegg har mannen ei fra før... så nå vokser vi ut av 7-Seter’n gitt:oops: turbuss neste:confused::hilarious:
 
Nr 5 ja! Oioi! Hvordan syntes du de siste fødslene gikk? Var det verre eller bedre?
De tre første var raske og greie. Nr fire var et helvete, med morkakeløsning og prematur styrtfødsel i uke 34. Tok 11 minutter. Tar mer enn gjerne 11 timer aktiv fødsel denne gangen:eek:
 
De tre første var raske og greie. Nr fire var et helvete, med morkakeløsning og prematur styrtfødsel i uke 34. Tok 11 minutter. Tar mer enn gjerne 11 timer aktiv fødsel denne gangen:eek:

Oi! Man regner nesten ikke med at nr 4 skal bli så annerledes når alle 3 har gått så fint! Det hørtes passe traumatisk ut! :arghh:
 
Back
Topp