Hvor mange venter nr. 3

ZombiElla

Elsker forumet
Hvor mange er det her som er gravide med unge nr. 3?
Og hvor gamle er barna du har fra før?

Jeg har en gutt på 3,5 år og ei jente på 1,5 år.
Er veldig spent på hvordan livet blir som trebarnsmamma. Det er jo ganske travelt nå , så blir spennende når jeg i tillegg skal ha en baby hengende i puppen store deler av døgnet [8D]

Her ventes nr 3 [:)]

Gutta er 7 år, og straks 1 år [:)]

Venter også nr. 3 [:D] (men ser egentlig på det som nr. 4, siden nr. 3 døde i MA...)

Har en jente på 9 og en gutt på 7. Gleder meg MASSE til å fortelle dem at de skal få en lille.... Men det blir først etter at jeg har sett et bankende hjerte på UL. De ble så knust sist når det gikk galt, så det vil jeg spare dem for igjen...

Venter også nr 3, jeg har ei på 6 år og ei på 18 mnd :)

Vi skal også ha nr 3. Førstemann er 3 og andremann er 15 mnd!! Dette blir stas :-)

Vi gleder oss til å bli trebarnsforeldre! Satt og så på hverandre under middagen her ista og han sa: "Det kommer til å bli så bra med en til!". Fiiine mannen!
Vi har to jenter fra før, vår eldste blir fire om noen måneder og vår yngste har nettopp fylt to [:)]

Her blir det nr 3 ja![:D]
Vi har en gutt på 4 år og en liten "nyfødt" en på 4 mnd. To TETTE med andre ord!

Det kan du trygt si er to TETTE ja [:D]
Håper du er i fin form etter forrige fødsel da, og at du får et fint svangerskap nå [:)]

Om alt går bra denne gangen(bank i bordet!) så skal jeg også ha nr 3! [:D]
Gleder oss sånn! [:D]
Men blir egentli nr 4, for mannen har en fra før. Dette blir vår første sammen! Mine-dine-våre nå!! [:)]
Min eldste er 7, min yngste og hans sønn blir begge 5 år [:)]
Skikkelig på tide med liten baby nå med andre ord! hehe

Vi gleder oss masse til å bli trebarnsforeldre, hektisk kommer det nok til å bli, men jeg tror vi får en fin tid framover.
Jeg ser for meg at storesøstrene vil synes at det blir veldig stas. Jentene er 5 år og 2 år

ORIGINAL: ZombiElla

Det kan du trygt si er to TETTE ja [:D]
Håper du er i fin form etter forrige fødsel da, og at du får et fint svangerskap nå [:)]

Ja jeg håper jo på et bra svangerskap[;)]. Men må jo si at gravidemagen min ikke har forsvunnet helt fra forrige mann og jeg går fremdeles til behandling til fysio og kiropraktor pga bekkenet[:@]

Men, men etter dette svangerskapet, som blir det aller aller siste, SÅ skal jeg nok komme iform igjen[:D]. hehe

Back
Topp