Hvor mange var med på ditt utdrikkingslag?

StinkiStini

Forumet er livet
Hvor mange var med? [:D]

ca 10..

11 av 15 inviterte kom[:)] Det var 4 som ikke kom pga lang reisevei.

Jez, skal skrive liste over jenter jeg vil ha med.. og har 17 på lista! [X(][:-]

ORIGINAL: Testomania

Jeg tror vi var mellom ti og tolv stk... Akkurat passe- og sinnsykt gøy!!! Bare gled deg!

(jeg hadde INGEN kontroll på hverken gjester- datoer, hendelser eller noenting, ble bokstavelig talt på senga en tiiiidlig lørdags morgen[:D])

Hehe, nei jeg veit INGENTING.
Men forlover ville ha navn på jenter jeg ønsker å ha med, så det jeg styrer med nå. Hehe

ORIGINAL: brownie*

forloveren min ville ha liste så jeg har laget liste til henne nå, og det ble mange[8D] 16 stk

Samme her, 17 stk liksom!
Vil jo ikke kutte folk, for det er ikke mannen i gata sitt navn som står der![:D]

wæææ.... fikk liste av bruden, og der står det rundt 25 jenter oppført[8D]

hmm mange dere da!
vet ikke hvem jeg skal skrive på lista jeg, vi skal ikke ha så sykt mange gjester lixom, så føler jeg vel ikke at jeg kan ta noen som ikke er gjest?
har 7 stk på lista til nå... :S er det teit d? har 3 til men de kommer ikke uansett pga for lang vei...

Jeg har bare 5 på lista mi.. Kommer ikke på fler som jeg vil ha med, eller har kontakt med [:-]

3. Skulle vært 5, men barnevakten til hun ene ble syk og den andre måtte jobbe. Men hadde en kjempekoselig kveld/natt likevel [:D]

Tror det var 9 som var med på mitt! Men der var det vel også 1 eller 2 som meldte avbud like før pga sykdom!
Syntes det var en perfekt gjeng, selv om jeg gjerne ville hatt med de 2 siste også :)

Jeg har skrevet liste til forloveren min, 23 stk har jeg på lista mi. [8D]

var så heldig å få 2[:)] På det ene var det 5 og det andre var det 3[:)]

Vi var 16, utrolig kjekt[:D]

Vi var vel seks stykker mener jeg

Mener vi var ca 13 stk men hadde vel ca 20 stk på listen men det passet ikke for alle den datoen.

var 9.. men mitt utdrikningslag ble fluttet pga sykdom og da var det ikke så mange som kunne komme på nr to.. egentlig var det 24 som var innbydt..

Back
Topp